Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 49356ARCHIWALNE z dnia 14.06.2019 r.

  • Oferty do
    24

    czerwca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: realizacji zadań w systemie obiegu informacji i reagowania na zagrożenia cyberbezpieczeństwa, integralności sieci i usług telekomunikacyjnych

w Wydziale Spraw Obronnych w Departamencie Bezpieczeństwa



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

01-211 Warszawa, ul. Giełdowa 7/9

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; - narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; - budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - praca w pokoju, który jest klimatyzowany; - permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

ZAKRES ZADAŃ

  • uczestnictwo w pracach grupy roboczej ENISA;
  • przygotowywanie do publikacji na stronie internetowej Urzędu informacji o istotnych naruszeniach bezpieczeństwa lub integralności sieci lub usług oraz informacji, o których mowa w art. 175e ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne;
  • projektowanie i uzgadnianie z przedstawicielami przedsiębiorców telekomunikacyjnych, CSIRT NASK, CSIRT GOV, CSIRT MON oraz ministrem właściwym ds. informatyzacji kryteriów kwalifikacji incydentów, procedur wzajemnego informowania i współpracy UKE w dziedzinie bezpieczeństwa sieci i usług telekomunikacyjnych
  • uzgadnianie z przedstawicielem ministra właściwego ds. informatyzacji zakresu i warunków korzystania przez Prezesa UKE z systemu teleinformatycznego, o którym mowa w art. 46 ust.1 ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa;
  • wykonywanie czynności kontrolnych w ramach kontroli prowadzonych przez Departament Bezpieczeństwa oraz koordynowanie realizacji kontroli planowych i doraźnych prowadzonych przez Delegatury UKE, w zakresie wypełniania przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz naruszeń bezpieczeństwa i integralności sieci i usług telekomunikacyjnych;
  • dokonywanie analiz przesłanek naruszenia prawa i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących naruszeń bezpieczeństwa i integralności sieci i usług telekomunikacyjnych oraz wykonywania przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych i operatorów pocztowych obowiązków na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: nałożenia obowiązków utrzymania ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych, wprowadzenia ograniczeń zakresu lub obszaru eksploatacji sieci i urządzeń telekomunikacyjnych, nałożenia obowiązku podania informacji do publicznej wiadomości o wystąpieniu naruszenia bezpieczeństwa i integralności sieci lub usług, wprowadzenia zakazu stosowania środków, o których mowa w art. 175c ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz nakładania kar w przypadku braku przekazania Prezesowi UKE informacji o naruszeniu bezpieczeństwa lub integralności sieci lub usług, które miało istotny wpływ na ich funkcjonowanie;
  • opiniowanie oraz współuczestniczenie w projektowaniu aktów prawnych w zakresie obronności, bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa oraz naruszeń bezpieczeństwa i integralności sieci i usług w sektorze telekomunikacyjnym lub pocztowym.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie telekomunikacji lub elektroniki lub informatyki;
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, Prawo pocztowe, o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa wraz z aktami wykonawczymi w obszarze obronności, bezpieczeństwa i obsługi incydentów cyberbezpieczeństwa, Kodeks postępowania administracyjnego;
  • wiedza z zakresu techniki telekomunikacyjnej oraz funkcjonowania systemów teleinformatycznych;
  • umiejętność: analizy informacji technicznych, interpretowania przepisów prawa;
  • posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.06.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji
    ul. Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „główny specjalista_DB/WSO/4”.
    Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
    (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01- 211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/zakwalifikowani do udziału w naborze
są zobowiązane/zobowiązani do dostarczenia oryginałów oświadczeń w dniu przeprowadzania naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto składa się z wynagrodzenia zasadniczego
w wysokości 5 750,82 zł (mnożnik kwoty bazowej: 3,0) oraz dodatku za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, uzależnionego od stażu pracy.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.
Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
- test wiedzy;
- test językowy;
- test kompetencyjny;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 227 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.
   



Liczba odwiedzin: 3084

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Skurczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 14.06.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×