Ministerstwo Energii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 48095ARCHIWALNE z dnia 24.05.2019 r.
-
Oferty do
3
czerwca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: administrowania i rozwoju
w Wydziale Informatyki w Biurze Administracyjnym
Warszawa
Ministerstwo Energii
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Administrowanie, koordynowanie i zarządzanie rozwiązaniami poczty elektronicznej Ministerstwa Energii obejmującej serwery produkcyjne Lotus Notes, Lotus Traveler, serwery Blade oraz pozostałe elementy IT
- Obsługiwanie informatyczne elementów IT poprzez utrzymanie i konfigurację
- Wdrażanie elementów i usług IT, analizowanie, konfiguracja i dostosowywanie rozwiązań do istniejącej struktury IT Ministerstwa
- Sprawowanie nadzoru, kontroli merytorycznej i koordynowanie działań nad wdrożeniami wykonywanymi zasobami własnymi i firm zewnętrznych
- Archiwizowanie i prowadzenie nadzoru nad polityką archiwizacji zasobów danych poczty elektronicznej, konfiguracji oraz logów systemowych na wydzielonych systemach bądź nośnikach
- Prowadzenie wykazu użytkowników identyfikowanych na serwerach oraz rejestrowanie uprawnień
- Instalowanie i konfigurowanie urządzeń mobilnych
- Uczestniczenie w przygotowaniach dotyczących zakupu usług telekomunikacyjnych
- Projektowanie i analizowanie rozwiązań globalnej infrastruktury IT
- Opracowywanie i analizowanie dokumentacji technicznej, raportów, procedur systemowych i instrukcji działania dla pracowników i obsługi IT
- Wspomagania działu serwisu komputerowego
- Nadzorowanie realizacji umów, prowadzenie monitoringu kosztów oraz sporządzanie analiz bilingowych a także przygotowywanie i wystawianie dowodów księgowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 4 lata w pracy w zarządzaniu zasobami IT i administrowaniu systemami informatycznymi w tym sieciami teleinformatycznymi
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość rozwiązań poczty elektronicznej opartej na Lotus Notes, Lotus Traveler
- Biegła znajomość systemów operacyjnych
- Umiejętności interpersonalne, w tym: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy w administracji publicznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość budowy, konfiguracji i zabezpieczeń sieci komputerowych
- Znajomość rozwiązań typu Blade
- Znajomość różnych typów urządzeń mobilnych i umiejętność ich konfiguracji oraz obsługi
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- Kopia dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego dotyczącego doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- Kopia dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagania dodatkowego dotyczącego doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Energii
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „BA-39”
Dok. można przesłać lub składać w kancelarii ME, Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane przez Ministra Energii z siedzibą w Warszawie przy
ul. Krucza 36/Wspólna 6 (00-522), który jest administratorem danych osobowych.
2. Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), oraz ustawy z dnia 26 czerwca 2016 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1889 i 2203 oraz z 2018 r. poz. 106).
3. Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu zatrudnienia.
4. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
5. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
6. Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązującego
w Ministerstwie Energii Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz Instrukcji Kancelaryjnej, a w przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy.
7. Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych.
8. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
9. Kandydowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego działającego na podstawie obowiązujących przepisów z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą podlegały profilowaniu (zautomatyzowanemu przetwarzaniu).
11. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych/ Administratorem Bezpieczeństwa Informacji (iodo@me.gov.pl).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-87-83 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl