Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 47880ARCHIWALNE z dnia 21.05.2019 r.
-
Oferty do
4
czerwca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Wydziale Koordynacji Kontroli i Decyzji w Departamencie Rozwoju Obszarów Wiejskich
Warszawa
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynowanie i prowadzenie prac dotyczących planowania kontroli instytucji zarządzającej w zakresie instrumentów finansowych, w tym na bieżąco monitorowanie wyników kontroli i realizacji wniosków,
- koordynowanie i prowadzenie prac dotyczących przeprowadzania kontroli instytucji zarządzającej w zakresie instrumentów finansowych, w tym przeprowadzanie kontroli, monitorowanie na bieżąco podejmowanych działań koniecznych do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości lub uchybień,
- koordynowanie i prowadzenie prac dotyczących kontroli i audytu w zakresie prawidłowości realizacji instrumentu finansowego, przeprowadzanych przez agencję płatniczą oraz inne podmioty uprawnione do ich przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów, w tym prowadzenie bieżącego monitoringu tych kontroli i audytów,
- koordynowanie oraz prowadzenie prac związanych z nieprawidłowościami w ramach instrumentów finansowych,
- uczestniczenie w pracach dotyczących przygotowywania lub opiniowania dokumentów, procedur, wytycznych w zakresie instrumentów finansowych,
- uczestniczenie w pracach dotyczących przeprowadzania kontroli instytucji zarządzającej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym przeprowadzanie kontroli i na bieżąco monitorowanie podejmowanych działań koniecznych do usunięcia stwierdzonych uchybień,
- przygotowywanie interpretacji przepisów oraz projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, listy, petycje, zapytania, interpelacje poselskie w zakresie kompetencji wydziału.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- 3-letni staż w pracy w obszarze związanym z kontrolą lub audytem lub obszarem administracyjno-prawnym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość przepisów w zakresie kontroli i audytu,
- znajomość wspólnotowych i krajowych przepisów w zakresie instrumentów finansowych,
- znajomość wspólnotowych i krajowych przepisów dotyczących programu rozwoju obszarów wiejskich, w tym znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość zasad funkcjonowania polskiej administracji,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub ekonomiczno-rolnicze lub prawnicze,
- 2-letnie doświadczenie w pracy w administrowaniu funduszami UE,
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
- przeszkolenie z zakresu zarządzania ryzykiem lub MS Excel,
- wiedza z zakresu instrumentów wsparcia dla rolnictwa,
- wiedza z zakresu bankowości, w szczególności w zakresie tworzenia procesów kredytowych i zarządzania produktami bankowymi.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy w obszarze związanym z kontrolą lub audytem lub obszarem administracyjno-prawnym,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających 2-letnie doświadczenie w pracy w administrowaniu funduszami UE,
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie zarządzania ryzykiem lub MS Excel,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.06.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15)
z dopiskiem: „oferta pracy – główny specjalista w ROW – Wydz. Koordynacji Kontroli i Decyzji”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO) uprzejmie informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Siedziba Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi znajduje się w Warszawie, ul. Wspólna 30, kod 00-930.
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - iod@minrol.gov.pl., tel. 22 623 26 25.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, tj. na podstawie art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Administrator, nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 lat od dnia rozpoczęcia procesu naboru, a następnie będą komisyjnie niszczone.
7) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania; prawo do żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania a także prawo do cofnięcia zgody przysługuje Pani/Panu o ile dane zostały pozyskane na podstawie Pani/Pana zgody
i obowiązek ich przetwarzania nie będzie wynikał z przepisów prawa.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9) Podanie przez Panią/Pana danych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
10) W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO, co oznacza, że żadne decyzje dotyczące osoby, której dane dotyczą, nie będą zapadać automatycznie oraz że nie będą tworzone żadne profile dotyczącej Pani/Pana osoby.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy
lub umiejętności (który odbędzie się, jeżeli liczba ofert pracy spełniających wymagania formalne przekroczy 10) i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.