Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 46936ARCHIWALNE z dnia 01.05.2019 r.
-
Oferty do
15
maja
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: systemów teleinformatycznych
w Wydziale Nadzoru nad Rozwojem Technicznym Systemów Informatycznych w Biurze Informatyki i Łączności
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzór nad utrzymaniem, wdrażaniem systemów oraz zmianami w systemach wspierających zadania statutowe w Głównym Inspektoracie, wskazanych przez kierownictwo Biura;
- Współpraca przy opracowywaniu kierunków rozwoju informatycznego, określanie priorytetów i przygotowywanie strategii informatyzacji Głównego Inspektoratu. Uczestniczenie w pracach w zakresie analizy trendu zmian wykorzystania systemów IT oraz prognozowanie przyszłych potrzeb w zakresie informatycznego wsparcia działalności Urzędu;
- Nadzór i współpraca z wykonawcami świadczącymi usługi w zakresie analizy, projektowania i wdrażania nowych rozwiązań dotyczących systemów merytorycznie wspierających zadania statutowe Głównego Inspektoratu;
- Współpraca z wykonawcami, pozostałymi komórkami Biura Informatyki i Łączności oraz innymi organami krajowymi i zagranicznymi w zakresie analizy, projektowania, rozwoju i tworzenia nowych rozwiązań informatycznych umożliwiających dostęp do zasobów rejestrów państwowych;
- Kierowanie pracami wykonawców świadczących usługi w zakresie m.in.: analizy, audytu, projektowania, wdrażania, utrzymania rozwiązań informatycznych w zakresie koordynowanych przedsięwzięć;
- Sprawowanie kontroli technicznej nad realizacją prowadzonych projektów informatycznych wskazanych przez kierownictwo Biura;
- Wspieranie procesów projektowania architektury środowisk teleinformatycznych wraz z analizą wpływu zmian wynikających z projektów na istniejące środowisko teleinformatyczne;
- Udział w zbieraniu wymagań na rozwój istniejących i tworzenie nowych systemów wspierających merytorycznie zadania statutowe w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata i 5 miesięcy doświadczenia zawodowego, w tym minimum 3 lata pracy przy projektach informatycznych
- Znajomość metodyki zarządzania projektami informatycznymi zgodnie z metodyką Prince 2;
- Znajomość notacji (BPMN lub UML);
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
- Znajomość zagadnień z zakresu prawa zamówień publicznych;
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- Przeszkolenie z metodyki zarządzania projektami potwierdzona certyfikatem na poziomie podstawowym;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1);
- Samodzielność, orientacja na klienta, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, organizacja pracy własnej, kreatywność, komunikatywność, myślenie analityczne, rozwiązywanie problemów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne lub informatyczne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku informatycznym
- Wiedza na temat bezpieczeństwa IT
- Znajomość zagadnień sieciowych oraz znajomość architektury systemów informatycznych
- Znajomość języka T-SQL;
- Certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2);
- Prawo jazdy kat. B;
- Współpraca w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości metodyki zarządzania projektami w urzędzie potwierdzoną certyfikatem na poziomie podstawowym.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania certyfikatu PRINCE2 Practitioner lub równoważny;
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.05.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego,
Biuro Dyrektora Generalnego,
Aleje Jerozolimskie 94,
00-807 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.66.2019.1597
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administrator danych osobowych:
Administratorem, czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Główny Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, e-mail: info@gitd.gov.pl, tel. (22) 220 48 88.
Inspektor Ochrony Danych:
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@gitd.gov.pl lub tradycyjnie pod adresem: Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa (z dopiskiem ochrona danych osobowych).
Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu:
• przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Prawo dostępu do danych osobowych:
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji.
Odbiorcy danych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. Informacja o wynikach naboru za wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu.
Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowania decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Główny Inspektorat Transportu Drogowego zapewnia swoim pracownikom:
− stabilną i ciekawą pracę;
− regularnie wypłacane wynagrodzenie;
− dodatek stażowy;
− dodatkowe wynagrodzenie roczne;
− nagrody – w zależności od wyników pracy;
− możliwość rozwoju zawodowego;
− wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
− pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku
− korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie;
− kartę Multisport.