Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 45712ARCHIWALNE z dnia 05.04.2019 r.

  • Oferty do
    15

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

w Wydziale Oceny i Monitorowania I w Departamencie Oceny Inwestycji



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Ministerstwo Zdrowia ul. Nowogrodzka 11 Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się z krajowymi podróżami służbowymi oraz permanentną obsługą klientów zewnętrznych; Departament Oceny Inwestycji mieści się w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 11; pokój zlokalizowany jest na VIII piętrze; budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich; w budynku jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych;

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizowanie zadań związanych z programowaniem wykorzystania środków EFRR w odniesieniu do ochrony zdrowia w ramach POIiŚ 2014-2020 oraz MF EOG INMF, w tym przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów programowych;
  • Realizowanie zadań w zakresie oceny i wyboru projektów, w tym w ramach procedury odwoławczej od wyników oceny dla projektów, zawierania, zmiany i rozwiązywania umów o dofinansowanie z beneficjentami projektów w ramach POIiŚ oraz MF EOG i NMF, w tym sporządzanie umów/aneksów do umów o dofinansowanie;
  • Realizowanie zadań dotyczących monitorowania wdrażania projektów oraz osi priorytetowych, osiągania wskaźników, przygotowywania dokumentów sprawozdawczych w ramach POIiŚ 2007-2013 i POIiŚ 2014-2020;
  • Realizowanie zadań związanych z przygotowywaniem informacji o efektach wdrażania POIiŚ 2007-2013 i POIiŚ 2014-2020 oraz MF EOG i NMF;
  • Realizowanie zadań z zakresu współpracy z Wydziałem Koordynacji Polityki Rozwoju w odniesieniu do spraw dotyczących EFRR oraz z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia odpowiedzialnymi merytorycznie za obszar zdrowia objęty interwencjami finansowanymi z POIiŚ oraz MF EOG i NMF;
  • Realizowanie zadań w ramach prac grup roboczych, komitetów na szczeblu krajowym i międzynarodowym; udział w konferencjach, seminariach dotyczących wykorzystania środków EFRR oraz MF EOG i NMF;
  • Udzielanie informacji beneficjentom w ramach punktu kontaktowego;
  • Realizowanie zadań związanych z identyfikacją, zgłaszaniem projektów pozakonkursowych, sporządzaniem i aktualizowaniem Planów działań w sektorze zdrowia dla POIiŚ 2014-2020, a także aktualizowaniem Wykazu Projektów Zidentyfikowanych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w pracy związanej z wdrażaniem środków europejskich
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wiedza z zakresu funduszy strukturalnych Unii Europejskiej i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zagranicznych,
  • komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • przeszkolenie z zakresu funduszy strukturalnych,
  • umiejętność prognozowania oraz koordynowania,
  • umiejętność analitycznego myślenia.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.04.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,
    ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
    z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Oceny i Monitorowania I w Departamencie Oceny Inwestycji – poz. 2105”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie ul. Miodowa 15
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia; Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj.)
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
•   „trzynaste” wynagrodzenie,
•   „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
•   pakiet socjalny,
•   możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
•   stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
•   parking dla rowerów,
•   dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
•   dobrą lokalizację.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2925

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Iwona Okulicz-Kozaryn

Komórka organizacyjna: Biuro Administracyjne

Wprowadzono: 05.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×