Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 44595ARCHIWALNE z dnia 16.03.2019 r.

  • Oferty do
    26

    marca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: finansowo-księgowych

w Wydziale Finansowo-Księgowym



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2 D
02-517 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań ● praca biurowa w siedzibie urzędu ● wyjazdy służbowe ● wyjścia służbowe poza urząd ● użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: ● wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością: brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową. ● brak windy ● stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku ● pomieszczenia sanitarne na I piętrze nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością (pomieszczenie dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami) ● stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

ZAKRES ZADAŃ

  • Współudział w opracowywaniu rocznych i wieloletnich (czteroletnie) planów finansowych dla archiwów państwowych i NDAP
  • Sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych NDAP w zakresie wydatków i dochodów NDAP dysponenta III stopnia
  • Wsparcie w procesie rozliczania i zatwierdzania sprawozdań podmiotów, które na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie otrzymały dotacje
  • Przetwarzanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR
  • Zastępowanie głównego księgowego podczas nieobecności
  • Analiza sald kont księgowych z wykonania budżetu NDAP, planu i zaangażowania
  • Analiza realizacji budżetu NDAP

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • staż pracy: w komórce finansowo-księgowej jednostki budżetowej
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
  • Umiejętność obsługi programów księgowych
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność formułowania wniosków
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych (Excel, Word)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe specjalizacja finanse
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • Umiejętność obsługi elektronicznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.03.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
    ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
    - z dopiskiem „Nabór WFK 1”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych, ul. Rakowiecka 2 D, 02-517 Warszawa tel. 22 56-54-600
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Michał Jankowski, e-mail iod@archiwa.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe będą przetwarzane przez Naczelną Dyrekcję Archiwów Państwowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 2 D, 02-517 Warszawa. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom lub ich kategoriom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

●   proces naboru składa się z III etapów;
etap I – analiza złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II – pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu,
etap III – rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku
●   zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby z niepełnosprawnością
●   NDAP jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
●   kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem
●   oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
●   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56-54-624



Liczba odwiedzin: 3439

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor generalny

Jednostka organizacyjna: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Marlena Podsiadły

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkoleń

Wprowadzono: 16.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×