Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 41731ARCHIWALNE z dnia 28.01.2019 r.
-
Oferty do
7
lutego
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: realizacji zadań z zakresu utrzymania, serwisowania i nadzoru nad serwisowaniem oprogramowania aplikacyjnego i narzędziowego
w Wydziale Utrzymania Systemów Departamentu Systemów Państwowych
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Koordynacja i nadzór nad tworzenie wspólnych Centrów Przetwarzania Danych oraz wykorzystanie wspólnych zasobów infrastruktury (macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, sieci SAN) w ramach prac dotyczących budowy i rozwoju Wspólnej Infrastruktury Państwa;
- Samodzielne projektowanie, wytwarzanie i utrzymywanie oprogramowania na potrzeby aktualizacji słowników wykorzystywanych w systemach teleinformatycznych eksploatowanych Departamencie (m.in. świadectwa kwalifikacji zawodowej, podmioty i placówki wydające świadectwa, obsługa zapytań statystycznych SRP) oraz koordynacja i kierowanie pracami osób uzupełniających ww. słowniki;
- Nadzór, monitorowanie, weryfikacja realizacji prac związanych z wdrażaniem zmian, modyfikowaniem i serwisowaniem oprogramowania realizowanych w środowiskach aplikacyjnych systemów teleinformatycznych eksploatowanych w Departamencie w zakresie kompetencji Wydziału w celu zachowania prawidłowego działania modyfikowanych systemów (PESEL, RDO, SI CEPiK, ŹRÓDŁO, PIA);
- Udział w pracach dotyczących budowy i rozwoju systemów teleinformatycznych wykorzystywanych dla potrzeb rejestrów i ewidencji;
- Realizacja zabezpieczenia technicznego w zakresie wykonywania zadań związanych z wymianą informacji między Rzeczpospolitą Polską, a innymi krajami Unii Europejskiej w celu zabezpieczenia procesu wyborów do Parlamentu Europejskiego;
- Prowadzenie spraw związanych z weryfikacją i publikacją wzorów dokumentów elektronicznych w centralnym repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych;
- Administrowanie, monitorowanie, weryfikacja procesów działania Portalu Informacyjnego Administracji (PIA) oraz Rejestru Świadectw Kwalifikacji Zawodowej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy w obszarze informatyki
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (pozwalająca na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej);
- przeszkolenie w zakresie administrowania baz danych (Oracle lub DB2 lub SQL);
- znajomość działania i budowy systemów teleinformatycznych i systemów bazodanowych, znajomość procedur technologicznych wprowadzania zmian w systemach IT;
- znajomość metodyki ITIL i Prince 2;
- znajomość architektury systemów IT;
- znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- zdolność analizy i syntezy informacji;
- zorientowanie na osiągnięcie celu;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (potwierdzona certyfikatem);
- przeszkolenie w zakresie administrowania systemem Unix/Linux lub jednego z języków programowania Java, C, C#, VBA, XML lub projektowania i funkcjonowania baz danych;
- szkolenie z ITIL Foundation, ITIL Foundation Certification in IT Service Management.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzą „poufne” lub zgodna na poddanie się procedurze sprawdzającej;
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie administrowania baz danych (Oracle lub DB2 lub SQL)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.02.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Główny specjalista/2/WUS/DSP/MC”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Minister Cyfryzacji z siedzibą przy ul. Królewskiej 27, 00-060 Warszawa.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się elektronicznie z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@mc.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Biurze Dyrektora Generalnego Ministerstwa Cyfryzacji
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Co oferujemy naszym pracownikom?
• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.