Komenda Główna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 41591ARCHIWALNE z dnia 01.02.2019 r.
-
Oferty do
11
lutego
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Sekcji Rozliczeń Finansowych Wydziału Zarządzania Projektami Biura Łączności i Informatyki
Warszawa
ul. Wiśniowa 58, 02-520 Warszawa
Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynowanie i analizowanie opracowywania planów: zadaniowego i finansowo-rzeczowego biura, a także wniosków o korektę tych planów,
- analizowanie i kontrolowanie wydatków budżetowych oraz wydatków z innych źródeł finansowania w ramach przyznanego limitu finansowego oraz kontrolowanie wykorzystania limitu finansowego biura,
- koordynowanie i kontrolowanie realizacji zadań w zakresie definiowania mierników oraz kluczy podziałów na szczeblu klasyfikacji zadaniowej,
- koordynowanie i analizowanie zapytań podmiotów przeprowadzających kontrole w biurze w zakresie właściwości merytorycznej sekcji oraz przygotowywanie odpowiedzi w tym zakresie,
- koordynowanie prac w biurze w zakresie opracowania wniosków o zapewnienie finansowania lub dofinansowania oraz wniosków o uruchomienie środków rezerw celowych budżetu Państwa na realizację projektów pozostających we właściwości biura,
- weryfikowanie wykorzystania środków rezerw celowych budżetu Państwa przyznanych na realizację zadań nałożonych na Policję,
- weryfikowanie i analizowanie wniosków przygotowywanych przez Kierowników Projektów o rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także projektów umów w zakresie ich zgodności z przepisami dotyczącymi rozliczeń finansowych,
- koordynowanie i weryfikowanie poprawności danych wprowadzanych do wewnętrznych baz danych oraz prowadzenie rejestru faktur oraz rejestru umów podprogowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym i/lub profilu pokrewnym i/lub profilu administracyjnym, lub szkoła wyższa bez wymaganego profilu i studia podyplomowe w ww. kierunku,
- doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat w pracy związanej z wydatkowaniem środków pieniężnych w komórkach finansowo-księgowych,
- dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność rozwiązania problemów
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- biegła obsługa MS Office,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy w jednostkach administracji publicznej,
- przeszkolenie MS Office Excel na poziomie zaawansowanym.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 z późn. zm.),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie odbycia przeszkolenia MS Office Excel na poziomie zaawansowanym
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.02.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Policji
Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
Wydział Organizacji Policji
ul. Puławska 148/150
02-514 UP Warszawa 12
z dopiskiem w liście motywacyjnym „główny specjalista/WZP BŁiI BKGP 03/19”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Komendzie Głównej Policji jest Komendant Główny Policji
z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Komendzie Głównej Policji. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217). Kandydaci mają prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Mają również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy. Ponadto mają prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych jest dobrowolne.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,7 kwoty bazowej
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.