Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 38875ARCHIWALNE z dnia 30.11.2018 r.
-
Oferty do
4
stycznia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: prawnych i legislacji
w Departamencie Prawnym
Warszawa
Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Opracowywanie pod względem legislacyjnym projektów aktów prawnych w zakresie właściwości MSiT, w tym dokonywanie oceny aktów prawnych pod kątem zgodności z ZTP i innymi przepisami, dokonywanie korekty legislacyjnej, prowadzenie uzgodnień, konsultacji publicznych i opiniowanie we współpracy z komórkami MSiT oraz koordynowanie przekazywanie projektów do rozpatrzenia przez komitet właściwy do rozpatrywania określonych kategorii spraw, SKRM i RM w celu prawidłowego i sprawnego przeprowadzenia procesu legislacyjnego.
- Uzgadnianie projektów aktów normatywnych opracowywanych przez inne organy administracji rządowej, w szczególności opracowywanie i przygotowywanie projektów stanowisk do przedłożonych projektów aktów normatywnych oraz udział w konferencjach uzgodnieniowych, komisjach prawniczych i innych spotkaniach dotyczących prac nad projektami aktów normatywnych w celu zapewnienia sprawnego wykonywania tych zadań przez urząd.
- Współpraca przy przygotowywaniu stanowisk Rządu do pozarządowych projektów ustaw, w szczególności współdziałanie w opracowywaniu stanowisk w ramach uzgodnień wewnątrzresortowych, prowadzenie uzgodnień i opiniowanie we współpracy z komórkami MSiT, koordynowanie przekazywanych projektów do rozpatrzenia przez właściwy komitet, SKRM i RM oraz dokonywanie redakcji projektów we współpracy z komórkami MSiT w celu zapewnienia sprawnego wykonywania tych zadań przez urząd.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Departamentu, tj. rozpatrywanie wniosków o udzielanie zgody na utworzenie polskiego związku sportowego, na działanie polskiego związku sportowego w więcej niż jednym sporcie, wniosków w sprawie zatwierdzania statutów polskich związków sportowych oraz zmian w statutach, w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy określającej zasady funkcjonowania ligi zawodowej między polskim związkiem sportowym a spółką zarządzającą ligą zawodową w celu prawidłowego wykonywania władczych uprawnień ministra.
- Prowadzenie spraw z zakresu obsługi prawnej Ministra i Ministerstwa, w tym przygotowywanie opinii i interpretacji prawnych, wzorów umów, w tym: udzielanie wyjaśnień i interpretacji oraz przygotowywanie projektów opinii i informacji prawnych wewnątrz urzędu i informacji na rzecz zewnętrznych podmiotów: osób fizycznych, jednostek organizacyjnych w celu zapewnienia prawidłowej obsługi prawnej ministra właściwego do spraw kultury fizycznej oraz ministra właściwego do spraw turystyki.
- Przygotowywanie w zakresie właściwości Departamentu, projektów odpowiedzi na skargi, wnioski i petycje, wnioski o dostęp do informacji publicznej, wystąpienia, interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia i oświadczenia senatorów, opracowywanie i opiniowanie materiałów dla komisji sejmowych i senackich oraz stanowisk wobec dezyderatów tych komisji w celu zapewnienia właściwego wykonania zadania.
- Koordynowanie udziału Polski przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz Trybunałem Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu w zakresie właściwości Ministra w celu właściwego wykonania zadania.
- Koordynowanie systemu notyfikacji norm i przepisów technicznych w zakresie właściwości Ministra w celu właściwego wykonania zadania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze tworzenia prawa i/lub doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze legislacji
- Znajomość przepisów prawa administracyjnego
- Znajomość ustawy o sporcie
- Znajomość prawa pracy
- Znajomość przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość procedury legislacyjnej
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- Znajomość systemów informacji prawnej
- Umiejętności analityczne
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- Ukończenie aplikacji prawniczej lub studiów podyplomowych związanych z wybraną dziedziną prawa
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- Kopie dokumentów potwierdzające ukończenie aplikacji prawniczej lub studiów podyplomowych związane z wybraną dziedziną prawa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.01.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
Na kopercie i na początku listu motywacyjnego proszę dodać wyraźny dopisek: DP-2/18
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Minister Sportu i Turystyki, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Senatorskiej 14, zwany dalej „Administratorem danych”.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Kontakt w Ministerstwie Sportu i Turystyki w sprawie ochrony danych osobowych: Ministerstwo Sportu i Turystyki, ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa, adres e-mail: dane.osobowe@msit.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komisja przeprowadzająca nabór, Dyrektor Generalny Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Urząd nasz jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Formularze oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Ministerstwa Sportu i Turystyki w zakładce „Nabór do Służby Cywilnej”.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania oferty pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów osoba, która złożyła ofertę, może odebrać swoje dokumenty.
W naborze będą stosowane w szczególności następujące techniki i metody naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, o czym będą powiadomieni drogą telefoniczną lub e-mailem. Kandydatki/Kandydaci niezakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną o tym poinformowani w ten sam sposób.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 2447-326