Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Ogłoszenie o naborze nr 36171ARCHIWALNE z dnia 17.10.2018 r.

  • Oferty do
    31

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

w Stanowisku ds. audytu wewnętrznego w Biurze Kontroli Wewnętrznej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:  praca pod presją czasu,  praca związana z wystąpieniami publicznymi np. prezentacja wyników audytu,  praca wymaga szczególnej koncentracji, samodzielności oraz umiejętności argumentowania i przekonywania,  praca charakteryzuje się różnorodnością i złożonością badanych zagadnień,  większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,  praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi,  praca administracyjno - biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,  w przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego lub z samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:  stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych, w siedzibie urzędu, w budynku wielopiętrowym,  podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,  budynek wyposażony jest w windy - klatka schodowa z szybami windowymi oddzielona drzwiami z samozamykaczem,  pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,  praca w pokojach wieloosobowych przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

ZAKRES ZADAŃ

  • uczestnictwo w przeprowadzaniu, pod nadzorem audytora wewnętrznego, zadań o charakterze zapewniającym wynikających z rocznego planu audytu oraz zleconych poza planem audytu,
  • w ramach przeprowadzonego zadania audytowego, uczestnictwo pod nadzorem audytora wewnętrznego w: opracowywaniu programów zadań audytowych ujętych w planie rocznym i zleconych poza planem; opracowywaniu analizy ryzyka w obszarach objętych audytem, określaniu celu zadania oraz jego zakresu przedmiotowego i podmiotowego, ustalaniu narzędzi badawczych i przeprowadzaniu czynności audytowych; formułowaniu zaleceń w stosunku do zbadanych obszarów, wymagających usprawnień, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych,
  • uczestnictwo w przeprowadzaniu, pod nadzorem audytora wewnętrznego, zadań o charakterze doradczym wynikających z rocznego planu audytu oraz zleconych poza planem audytu,
  • monitorowanie realizacji zaleceń oraz przeprowadzanie czynności sprawdzających po upływie terminów realizacji zaleceń, w tym: w analizowaniu wyjaśnień audytowanych, weryfikacji wprowadzenia zaleceń i w sporządzaniu notatki informacyjnej,
  • wspieranie audytora wewnętrznego przy opracowywaniu rocznych planów audytu a także w wieloletnim (strategicznym) planie audytu oraz sprawozdań z przeprowadzania audytu wewnętrznego dla Generalnego Dyrektora, których kopie przekazywane są do komórki audytu wewnętrznego w ministerstwie właściwym ds. transportu,
  • przygotowywanie okresowych analiz, informacji i sprawozdań w zakresie działania BKW dot. stanowiska ds. audytu wewnętrznego,
  • realizacja we współpracy z audytorem wewnętrznym Programu zapewnienia i poprawy jakości świadczonych usług audytowych, zgodnie z określonymi procedurami wewnętrznymi, w tym: opracowywanie sprawozdań z realizacji Programu, przeprowadzanie przeglądów i aktualizacja Programu,
  • przeprowadzanie przeglądów i aktualizacja procedur audytu wewnętrznego,
  • opracowywanie informacji i materiałów wymaganych przez Ministra Finansów, komitet audytu w ministerstwie właściwym ds. transportu, kontrolerów i audytorów zewnętrznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata
  • wiedza z zakresu: finansów publicznych, metodologii audytu wewnętrznego, oceny jakości audytu wewnętrznego, metod identyfikacji i analizy ryzyka oraz technik zarządzania ryzykiem w działalności instytucji,
  • znajomość ustaw: rachunkowości; prawa zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz zarządzania organizacją,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się postępowaniu sprawdzającemu,
  • kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne lub inżynieryjne o specjalności - budowa dróg,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze audytu/kontroli,
  • studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego lub/i zarządzania ryzykiem,
  • przeszkolenie z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, zarządzania organizacją, metod identyfikacji i analizy ryzyka oraz technik zarządzania ryzykiem w działalności instytucji, zagadnień związanych z pracą w grupach,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – B1,
  • asertywność, umiejętność przedstawiania kwestii wrażliwych, argumentowania i przekonywania, umiejętność interpretacji przepisów,
  • umiejętność analizy zebranych informacji oraz umiejętne wyciąganie wniosków,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • kreatywność, umiejętność działania w trudnych sytuacjach,
  • umiejętność pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  •  poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się postępowaniu sprawdzającemu,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Ul. Wronia 53
    00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym BKW 5)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl

Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowiska pracy, niebędące wyższymi stanowiskami w służbie cywilnej oraz archiwizacji.

Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) oraz Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1889 z późn.zm.)

Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu naboru a także przez okres 3 miesięcy od dnia jego zakończenia lub od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem/kandydatką.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania.

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym. Ich niepodanie może uniemożliwić udział kandydatki/kandydata w procesie rekrutacji na wolne stanowisko pracy.

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Pracownikom oferujemy:
   stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
   dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
   trzynaste wynagrodzenie,
   ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
   skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
   pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
   dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
   możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,

Informacja o metodach naboru:
   weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
   pisemny sprawdzian wiedzy w formie testowej z zakresu: audytu wewnętrznego, finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, postępowania administracyjnego oraz specyfiki działania Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
   rozmowa kwalifikacyjna z 5 osobami, które uzyskają najlepsze wyniki z części pisemnej postępowania rekrutacyjnego z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy 5 lokatę uzyska dwóch lub więcej kandydatów z taką samą ilością punktów, wszyscy oni zostaną zaproszeni przez Komisję Rekrutacyjną na rozmowę kwalifikacyjną,
   zastrzega się możliwość poproszenia kandydatów o przygotowanie na rozmowę kwalifikacyjną prezentacji ze wskazanego obszaru.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22/375-89-43

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3068

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Izabela Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 17.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×