Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 35511ARCHIWALNE z dnia 06.10.2018 r.

  • Oferty do
    20

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: ds. instalacji i urządzeń elektrycznych

w Wydziale Inwestycji i Remontów Biura Administracyjno-Finansowego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), częsty kontakt z wykonawcami robót, zbieranie danych w terenie, w tym kierowanie lub nadzór na terenie robót budowlanych, stres związany z podejmowaniem decyzji i koniecznością bieżącego reagowania na zmienne warunki

ZAKRES ZADAŃ

  • Organizacja (w zakresie instalacji elektroenergetycznych) procesu remontowo-inwestycyjnego na etapie planowania (w tym opracowanie programu inwestycji), określanie zakresu prac, szacowanie kosztów i innych istotnych czynników, celem uzyskania zgody dysponenta środków finansowych na realizację przedsięwzięcia.
  • Udział w procesie remontowo-inwestycyjnym (zgodnie z wymaganiami prawa zamówień publicznych), w szczególności w zakresie instalacji elektroenergetycznych, na etapie opracowania i weryfikacji dokumentacji projektowej, wykonywania, kierowania oraz nadzoru nad wykonywaniem robót i oddania do użytkowania obiektów, celem sprawnego przebiegu procesu.
  • Podejmowanie działań w przypadku wystąpienia awarii w sieciach energetycznych poprzez wykonanie doraźnych zabezpieczeń i zlecenie naprawy bądź wymiany elementu będącego źródłem awarii, celem eliminacji zagrożeń i przywrócenia prawidłowego funkcjonowania oraz inicjowanie rozwiązań energooszczędnych.
  • Sprawdzanie projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów w zakresie robót elektrycznych lub samodzielne opracowywanie przedmiotowej dokumentacji dla zakresu robót związanych z remontami bieżącymi, celem przygotowania niezbędnych danych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane - instalacje elektryczne.
  • Klasyfikowanie i weryfikacja stopnia wydatkowania środków budżetowych koniecznych na zabezpieczenie usług związanych z utrzymaniem sprawności sieci energetycznych (w tym na awarie) w danym roku budżetowym i szacowanie ich wielkość na następne lata.
  • Dokonywanie opisów merytorycznych dokumentów księgowych wystawianych przez wykonawców robót budowlanych w branży elektrycznej i sporządzanie not księgowych obciążających kosztami eksploatacji urządzeń energetycznych użytkowników nieruchomości ministerstwa, celem przekazania ich do komórki finansowej.
  • Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót w zakresie instalacji elektrycznych w trakcie realizacji robót remontowych związanych z bieżącą konserwacją, ewentualnie prowadzonych na zgłoszenie, prowadzenie w programie e-dok dla wybranego zadania inwestycyjno-remontowego aplikacji e-projekt, celem bieżącego monitorowania przebiegu zadania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe elektryczne lub elektroenergetyczne
  • 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy biurowej w obszarze obsługi technicznej budynków
  • Wiedza specjalistyczna w zakresie: Prawa budowlanego, warunków technicznych dot. budynków, eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych w obiektach
  • Umiejętność "czytania" dokumentacji projektowej, umiejętność sporządzania harmonogramów realizacji robót budowlanych
  • Umiejętność obsługi komputera, programów do edycji tekstu np.: MS Word oraz arkuszy kalkulacyjnych np.: MS Excel
  • Kreatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, rzetelność, umiejętność komunikacji, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie podyplomowe w zakresie zarządzania projektem lub zarządzania nieruchomościami
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze projektowania lub realizacji instalacji elektroenergetycznych i niskoprądowych
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w obszarze nadzoru nad realizacją remontów lub inwestycji budowlanych
  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • Przeszkolenie w zakresie prawa budowlanego i obowiązujących przepisów w budownictwie
  • Przeszkolenie w zakresie systemów elektroenergetycznych i niskoprądowych (KD, SSWiN, CCTV, SSP, inne)
  • Przeszkolenie w zakresie UPS-ów, agregatów prądotwórczych
  • Przeszkolenie w zakresie systemów wentylacji i klimatyzacji
  • Przeszkolenie w zakresie kompensacji mocy biernej
  • Posiadanie uprawnień specjalistycznych do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru do 20 kV, w tym aparaturą kontrolno-pomiarową oraz zespołami prądotwórczymi o mocy do 1000 kW
  • Posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania lub kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
  • Znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych i realizacji inwestycji ze środków budżetu państwa, zamówień publicznych, procedur finansowych
  • umiejętność pracy w systemie elektronicznego obiektu dokumentów
  • umiejętność obsługi oprogramowania specjalistycznego: do grafiki wektorowej (np.: AutoCAD), kosztorysowania (np.: Norma), harmonogramowania (np.: MS Project)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne wykształcenie (rodzaj wykształcenia)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy tj. świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów (rodzaj i długość)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne
  •  Oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacją dotyczącą przeprowadzania naboru na wolne stanowiska w służbie cywilnej w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, w tym przetwarzania danych osobowych” - http://www.mswia.gov.pl/pl/ministerstwo/praca-w-mswia/8682,Praca-w-MSWiA.html
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowe wykształcenie (rodzaj wykształcenia)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy tj. świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów (rodzaj i długość)
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie prawa budowlanego i obowiązujących przepisów w budownictwie
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie systemów elektroenergetycznych i niskoprądowych (KD, SSWiN, CCTV, SSP, inne),
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie UPS-ów, agregatów prądotwórczych
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie systemów wentylacji i klimatyzacji
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie kompensacji mocy biernej
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień specjalistycznych do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru do 20 kV, w tym aparaturą kontrolno-pomiarową oraz zespołami prądotwórczymi o mocy do 1000 kW
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania lub kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
    ul. Stefana Batorego 5,
    02-591 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BAF/WIR- główny specjalista
    Osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w godz. 8.00-16.00

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.

Kontakt: tel. (22) 2500 112 lub fax (22) 601 39 88 lub pisemnie na adres siedziby.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mswia.gov.pl, może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA, przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.

Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.

Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.

W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy
w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.

Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
   test wiedzy,
   rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.mswia.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 60 154 78 lub (22) 60 142 74



Liczba odwiedzin: 3319

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Udostępnił: Joanna Pakuła-Olejniczak

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji

Wprowadzono: 06.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×