Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 35474ARCHIWALNE z dnia 05.10.2018 r.

  • Oferty do
    15

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: regulacji usługi powszechnej

w Zespole Dopłaty do Usługi Powszechnej w Departamencie Polityki Konsumenckiej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa

WARUNKI PRACY

1) praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; 2) narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; 3) budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych; 4) praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; 5) praca w pokoju, który jest klimatyzowany.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia przedsiębiorców telekomunikacyjnych zobowiązanych do udziału w pokryciu dopłaty do kosztów świadczenia usługi powszechnej i wysokości jednolitego wskaźnika procentowego ich udziału w pokryciu tej dopłaty
  • prowadzenie postępowań dotyczących ustalenia kwoty udziału ustalonych przedsiębiorców telekomunikacyjnych w pokryciu dopłaty do usługi powszechnej
  • przeprowadzanie analiz zapewnienia/bądź nie usługi powszechnej (poszczególnych usług wchodzących w jej skład) przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnoszone do Prezesa UKE interpelacje, zapytania i wnioski w zakresie warunków świadczenia usługi powszechnej oraz dopłaty do usługi powszechnej
  • uczestniczenie w pracach grup roboczych BEREC oraz przygotowywanie projektów opinii do projektów unijnych dokumentów oraz odpowiedzi na zapytania Komisji Europejskiej i innych międzynarodowych organizacji i instytucji telekomunikacyjnych w zakresie realizacji obowiązków wynikających z członkostwa Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej w odniesieniu do usługi powszechnej i usług detalicznych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w sektorze telekomunikacji lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość dyrektyw UE w zakresie komunikacji elektronicznej
  • znajomość rynku telekomunikacyjnego zarówno polskiego, jak i pozostałych krajów europejskich
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania ich w praktyce
  • posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.10.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji
    ul. Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „Główny specjalista - DPK/ZDU/2a”
    Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Beata Rutkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego (Biuro Administracji)

Wprowadzono: 05.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×