Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 34023ARCHIWALNE z dnia 13.09.2018 r.
-
Oferty do
3
października
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: współpracy prawnej w zakresie gospodarowania środkami Funduszu Pracy
w Wydziale ds. Współpracy Prawnej w Zakresie Gospodarowania Środkami Funduszu Pracy w Departamencie Funduszy
Warszawa
ul. Żurawia 4a, 00-503 Warszawa
ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowywanie, w zakresie właściwości Wydziału, projektów stanowisk i opinii do projektów aktów prawnych i projektów innych dokumentów rządowych, przedkładanych w ramach uzgodnień wewnętrznych i konsultacji międzyresortowych,
- przygotowywanie nowych rozwiązań prawnych z zakresu wydatkowania kwot środków (limitów) Funduszu Pracy na zadania ustawowe, planowane do wdrożenia, oraz dokonywanie okresowej oceny funkcjonujących rozwiązań,
- opracowywanie wyjaśnień, zaleceń i wytycznych w zakresie dotyczącym gospodarowania kwotami (limitami) środków FP,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją umów zawartych przez MRPiPS, w zakresie właściwości Wydziału,
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem podstaw prawnych do prefinansowania z FP projektów systemowych urzędów pracy finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z projektowaniem podstaw prawnych do dysponowania Krajowym Funduszem Szkoleniowym w ramach FP,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania parlamentarzystów oraz naczelnych i centralnych organów administracji państwowej, a także innych instytucji i organizacji oraz projektów odpowiedzi na skargi i listy od obywateli w zakresie właściwości Wydziału,
- opracowywanie aktów wykonawczych do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w tym obwieszczeń w sprawie wysokości zasiłku dla bezrobotnych,
- udział w opracowywaniu analiz dotyczących przepisów prawa regulujących finansowanie zadań z FP.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych lub na stanowisku związanym z analizą aktów prawnych lub obsługą prawną
- Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość przebiegu procesu legislacyjnego
- Znajomość "Zasad techniki prawodawczej"
- Komnikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.10.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: DF-22
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrpips.gov.pl Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrpips.gov.pl lub na adres siedziby administratora. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji. Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO. Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania. W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
- sprawdzian wiedzy lub umiejętności.
Oferujemy:
- umowę o pracę, ciekawe zadania, pracę w dużej organizacji, doskonalenie zawodowe.
Proponowany mnożnik kwoty bazowej stanowiący wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi: 2,35.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
https://www.mpips.gov.pl/bip/kariera/wolne-stanowiska-pracy-w-sluzbie-cywilnej-w-mrpips/oswiadczenie-dla-potrzeb-rekrutacji/ ,
- oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie,
- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu,
- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
- spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15).
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 661-13-94, 22 661-13-26, 22 661-14-65, 22 661-13-63 lub 22 661-13-14.