Ministerstwo Finansów w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 3354ARCHIWALNE z dnia 09.09.2016 r.

  • Oferty do
    10

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: Budżetu części 19 - Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe, w tym: w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych przez Biuro Administracyjne

w Wydziale Planowania Budżetu Resortu, Departament Finansów i Księgowości



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; używanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner); nietypowe godziny pracy; zagrożenie korupcją. Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowo poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

ZAKRES ZADAŃ

  • Analizowanie i ocenianie na bieżąco zgłoszonych wniosków inwestycyjnych (pozyskanie, zakup nieruchomości, budowa, przebudowa, nadbudowa).
  • Opracowywanie niezbędnych materiałów do: • projektu budżetu części 19 - Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym w zakresie resortowych dochodów i wydatków budżetowych (budżetu państwa i budżetu środków europejskich) oraz wydatków, które nie wygasają z upływem danego roku budżetowego, w oparciu o materiały jednostek podległych oraz komórek organizacyjnych Ministerstwa, • Wieloletniego Planu Finansowego Państwa dla części 19 - Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe w ujęciu zadaniowym w zakresie resortowych wydatków budżetowych (budżetu państwa i budżetu środków europejskich) w oparciu o materiały komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów.
  • Udział w przygotowywaniu projektów w planowaniu zadań inwestycyjnych realizowanych przez Biuro Administracyjne Ministerstwa Finansów.
  • Opracowywanie projektów decyzji dotyczących zmian w budżecie państwa i budżecie środków europejskich w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym oraz w wyniku decyzji dokonywanie zmian w planie w ciągu roku.
  • Opracowywanie okresowe (miesięczne, kwartalne i roczne) oraz doraźne analizowanie wykonania wydatków budżetu części 19 w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych przez Ministerstwo Finansów.
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych w zakresie projektu ustawy budżetowej i wykonania budżetu części 19.
  • Opiniowanie i weryfikowanie: • programów inwestycyjnych oraz przedkładanie ich do uzgodnienia, • wartości kosztorysowej inwestycji oraz przedkładanie do akceptacji, • rozliczeń zakończonych inwestycji w zakresie rzeczowo-finansowym, • wniosku inwestora o czasowym wstrzymaniu albo zaniechaniu inwestycji, • wniosku i przedkładanie wniosku do usunięcia nieprawidłowości w rozliczeniu inwestycji oraz wyznaczanie terminu przekazania poprawionego rozliczenia, • wniosku inwestora o czasowe wstrzymanie lub zaniechanie inwestycji lub budowy w przypadku otrzymania inwestycji celowej.
  • Prowadzenie wykazu realizowanych inwestycji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe budowlane
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze nadzoru i kierowania robotami budowlanymi
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad i przepisów związanych ze sposobem i trybem finansowania inwestycji z budżetu państwa
  • Znajomość przepisów związanych z projektowaniem i budową obiektów budowlanych
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze planowania budżetowego w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym
  • Uprawnienia budowlane
  • Znajomość zasad sporządzania projektu budżetu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnienia budowlanego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2016/ 067/FK

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4510

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Teresa Kijo

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 09.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×