Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 32173ARCHIWALNE z dnia 15.08.2018 r.

  • Oferty do
    31

    sierpnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: weryfikacji spełniania hurtowych warunków dostępu przez beneficjentów POPC

w Wydziale Projektów Szerokopasmowych w Departamencie Regulacji



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

01-211 Warszawa, ul. Giełdowa 7/9

WARUNKI PRACY

- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; - budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami; - praca w pokoju, który jest klimatyzowany; - narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

ZAKRES ZADAŃ

  • analizowanie i zgłaszanie uwag do ofert hurtowych przedstawianych przez beneficjentów Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa pod kątem aspektów ekonomicznych;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących ustalania bądź zmiany warunków współpracy w zakresie dostępu telekomunikacyjnego do infrastruktury telekomunikacyjnej i sieci wybudowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie określenia ramowych warunków zapewnienia dostępu telekomunikacyjnego do infrastruktury telekomunikacyjnej i sieci wybudowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • uczestnictwo w opiniowaniu i tworzeniu aktów prawnych, strategii i innych dokumentów rządowych z zakresu telekomunikacji, dotyczących w szczególności dostępu telekomunikacyjnego, analizowanie ich pod kątem aspektów ekonomicznych zapewnienia dostępu hurtowego do infrastruktury telekomunikacyjnej i sieci wybudowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • uczestnictwo w przygotowywaniu odpowiedzi na zapytania przedsiębiorców telekomunikacyjnych, regulatorów europejskich i innych podmiotów, dotyczących aspektów ekonomicznych zapewnienia dostępu hurtowego do infrastruktury telekomunikacyjnej i sieci wybudowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • uczestnictwo w pracach instytucji rządowych zaangażowanych we wdrażanie Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa oraz kontrolę projektów realizowanych w ramach tego programu dotyczących aspektów ekonomicznych zapewnienia dostępu hurtowego do infrastruktury telekomunikacyjnej i sieci wybudowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze ekonomii
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie przepisów o zasadach ogólnych prowadzenia postępowań ich wszczynania i wydawania decyzji; Prawo telekomunikacyjne w zakresie dostępu telekomunikacyjnego; o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw w zakresie zasad dostępu do infrastruktury technicznej
  • umiejętność czytania ze zrozumieniem tekstów prawniczych dotyczących branży telekomunikacyjnej
  • posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczanie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji
    ul. Giełdowa 7/9
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „Główny specjalista na zastępstwo - DR/WPS/4a”
    Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub mailowo na adres: rekrutacja@uke.gov.pl

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01- 211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w dniu przeprowadzenia kolejnego etapu naboru.
Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4 871,98 zł brutto (mnożnik: 2,6) i dodatek stażowy
w wysokości 5%-20%, uzależniony od stażu pracy.

Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
- sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
- test wiedzy;
- test językowy;
- test kompetencyjny;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 227 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.



Liczba odwiedzin: 2905

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Elżbieta Oknińska

Komórka organizacyjna: Biuro Administracji i Kadr

Wprowadzono: 15.08.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×