Ministerstwo Energii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 29683ARCHIWALNE z dnia 28.06.2018 r.
-
Oferty do
9
lipca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: nieprawidłowości i odzyskiwania środków finansowych
w Wydziale Nieprawidłowości w Departamencie Funduszy Europejskich
Warszawa
Ministerstwo Energii
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sporządzanie projektów pism, postanowień i decyzji administracyjnych w ramach postępowań administracyjnych dotyczących odzyskiwania od beneficjentów środków finansowych nieprawidłowo wydatkowanych lub nienależnie wypłaconych w ramach Programów POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020 albo zapłaty naliczonych odsetek
- Sporządzanie projektów pism, postanowień i decyzji administracyjnych w ramach postępowań administracyjnych dotyczących zastosowania ulgi finansowej wobec beneficjentów środków finansowych, w ramach Programów POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020
- Sporządzanie projektów opinii prawnych w sprawach związanych z odzyskiwaniem od beneficjentów środków finansowych wypłaconych w ramach Programów POIiŚ 2007-2013 i 2014-2020 oraz projektów dokumentów w postępowaniach egzekucyjnych
- Przygotowywanie i przekazywanie raportów/rejestrów dotyczących nieprawidłowości wykrytych przez Instytucję Pośredniczącą (IP) oraz Instytucje Wdrażające (IW), a także przygotowywanie zestawień nieprawidłowości oraz weryfikacja deklaracji wydatków od IW do IP oraz IP do IZ
- Prowadzenie spraw związanych z zapobieganiem występowania konfliktu interesów oraz minimalizowanie skutków w przypadku wystąpienia konfliktu interesów w ramach zadań realizowanych przez IP POIiŚ 2014-2020, w tym sporządzanie i aktualizacja polityki konfliktu interesów
- Identyfikowanie i weryfikowanie przypadków wystąpienia nieprawidłowości, do których dochodzi w trakcie realizacji POIiŚ, w tym również informowanie IZ/KE o prowadzonych przez organy ścigania postępowaniach dotyczących projektów realizowanych przez IP lub pod nadzorem IP, podejmowanie działań w zakresie ewentualnego wycofania wydatków
- Pełnienie roli wspierającej w zakresie koordynacji kontroli zewnętrznych oraz audytów prowadzonych w IP, a także w zakresie współpracy z organami prowadzącymi postępowania i śledztwa w ramach projektów realizowanych z udziałem środków POIiŚ
- Monitorowanie procesu przygotowania i aktualizacji instrukcji wykonawczych IW, w tym samodzielne opiniowanie dokumentów wytworzonych w ramach tego procesu, a także koordynowanie procesu zbierania uwag/opinii do tych instrukcji z pozostałych wydziałów zaangażowanych w realizację POIiŚ 2014-2020
- Koordynowanie procesu obsługi skarg i wniosków wpływających do departamentu, a także przygotowywanie i aktualizacja informacji do umieszczenia na portalu internetowym dotyczącym wdrażania funduszy europejskich
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku związanym z funduszami UE
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, w szczególności w zakresie EFRR, Funduszu Spójności, przepisów ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
- znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- znajomość wytycznych i zaleceń dotyczących kwalifikowalności wydatków, nieprawidłowości i kontroli w ramach programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- komunikatywność
- umiejętność organizowania pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok związane z wykonywaniem czynności prawnych na rzecz instytucji realizujących projekty finansowane z funduszy europejskich
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- umiejętność obsługi KSI (SIMIK07-13) i SL2014
- znajomość zasad funkcjonowania UE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia)
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.07.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Energii
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motyw.: „DFE-42”
Dok. można przesłać lub składać w kancelarii ME, Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane przez Ministra Energii z siedzibą w Warszawie przy ul. Krucza 36/Wspólna 6 (00-522), który jest administratorem danych osobowych. 2. Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), oraz ustawy z dnia 26 czerwca 2016 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1889 i 2203 oraz z 2018 r. poz. 106). 3. Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu zatrudnienia. 4. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3. 5. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. 6. Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązującego w Ministerstwie Energii Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz Instrukcji Kancelaryjnej, a w przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy. 7. Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych. 8. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 9. Kandydowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego działającego na podstawie obowiązujących przepisów z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 10. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą podlegały profilowaniu (zautomatyzowanemu przetwarzaniu). 11. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych/ Administratorem Bezpieczeństwa Informacji (iodo@me.gov.pl).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Kandydaci/kandydatki proszeni są o podanie nr telefonu oraz/lub adresu poczty elektronicznej. Wybrani kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 695-89-08 lub składając zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@me.gov.pl