Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 27605ARCHIWALNE z dnia 22.05.2018 r.
-
Oferty do
4
czerwca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: dochodów
Sekcja dochodów, Wydział Finansowo-Księgowy, Biuro Finansowe
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Bieżące księgowanie zdarzeń gospodarczych;
- Bieżące uzgadnianie stanu należności i zobowiązań inspektoratu z zakresu dochodów budżetowych;
- Bankowa obsługa rachunków inspektoratu za pomocą posiadanych instrumentów informatycznych oraz dokonywanie na podstawie otrzymanych wniosków zwrotów nadpłat należności;
- Uzgadnianie sald rozrachunków z kontrahentami;
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych w terminach oraz na zasadach przewidzianych obowiązującymi przepisami;
- Przygotowywanie bieżących raportów i sprawozdań dotyczących dochodów budżetowych;
- Prowadzenie korespondencji z kontrahentami dotyczącej należności i zobowiązań GITD;
- Terminowe przekazywanie wykonanych dochodów budżetowych na rachunek Ministerstwa Finansów, na rachunek GDDKiA i rachunek KFD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wykształcenie wyższe lub ukończone studia podyplomowe o profilu ekonomicznym;
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze finansów i rachunkowości
- Znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość ustawy o finansach publicznych, znajomość ustawy o naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomość ordynacji podatkowej, znajomość ustawy o transporcie drogowym oraz znajomość ustawy o drogach publicznych;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Orientacja na klienta, myślenie analityczne, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, współpraca w zespole, komunikatywność, organizacja pracy własnej, samodzielność;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Przeszkolenie z zakresu rachunkowości;
- Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzającego przeszkolenie z zakresu rachunkowości
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.06.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.151.2018.0308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.