Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 2690ARCHIWALNE z dnia 19.08.2016 r.

  • Oferty do
    1

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

Biuro Współpracy Międzynarodowej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa

WARUNKI PRACY

Budynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie położony na terenie kompleksu koszarowego, parter budynku. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; • nietypowe godziny pracy podczas wyjazdów służbowych, przyjęć delegacji zagranicznych, w okresie bezpośrednio poprzedzającym organizowane wydarzenia

ZAKRES ZADAŃ

  • Planowanie, organizowanie, koordynowanie i monitorowanie współpracy Komendanta Głównego PSP z partnerami zagranicznymi, a w szczególności z organami i jednostkami organizacyjnymi służb pożarniczo-ratowniczych i ochrony ludności Litwy, a także koordynowanie wypełniania postanowień dwustronnych umów międzynarodowych i wykazywanie stanu ich realizacji
  • Prowadzenie krajowego sekretariatu Międzynarodowego Stowarzyszenia Służb Pożarniczo-Ratowniczych (CTIF)
  • Wykonywanie opracowań na temat organizacji i funkcjonowania zagranicznych służb pożarniczo-ratowniczych i ochrony ludności oraz analiz porównawczych w odniesieniu do analogicznych służb polskich
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania / prośby zagranicznych partnerów (ankiety, materiały informacyjne, pomoc w pozyskiwaniu materiałów, nawiązywaniu kontaktu z ekspertami)
  • Wsparcie w organizacji wydarzeń o charakterze międzynarodowym z zakresu ratownictwa, ochrony ludności i zarządzania kryzysowego
  • Realizacja działań planistycznych i sprawozdawczych w ramach zakresu działania biura

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne na kierunkach: filologie obce, lingwistyka, stosunki międzynarodowe, europeistyka, politologia, socjologia, prawo, administracja, ekonomia, dziennikarstwo, zarządzanie, psychologia, bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne, inżynieria bezpieczeństwa;
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata w administracji lub powyżej 1 roku w obszarze: współpraca międzynarodowa, organizacja przedsięwzięć o charakterze krajowym lub międzynarodowym, ratownictwo/ochrona ludności, zarządzanie projektami, obsługa sekretariatu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1)
  • Komunikatywność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętności redakcyjne
  • Wysoka kultura języka polskiego
  • Umiejętności translatorskie
  • Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub równoważnego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Studia podyplomowe (preferowane: polityka międzynarodowa, prawo europejskie, finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie, bezpieczeństwo, dziennikarstwo, public relations)
  • Znajomość języka rosyjskiego, francuskiego lub niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
  • Prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych spełnienie wymagań dodatkowych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    Biuro Kadr i Organizacji
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa
    Składać osobiście:
    w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
    w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1)   W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Na kopercie należy umieścić dopisek: BWM-I-GS-3.
2)   Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
3)   Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
4)   Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna.
5)   Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
6)   Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni.
7)   Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
8)   Mnożnik kwoty bazowej dla stanowiska – 1,6 tj.ok.2998 zł brutto
9)   Dodatkowe informacje: 22 523-33-94 (Biuro Współpracy Międzynarodowej KG PSP).



Liczba odwiedzin: 3531

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny PSP

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Aneta Kupińska

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 19.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×