Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 26195ARCHIWALNE z dnia 25.04.2018 r.
-
Oferty do
10
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: rozwiązań finansowych
Wydział Oprogramowania i Systemu Centralnego, Biuro Krajowego Systemu Poboru Opłat
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Weryfikowanie i monitorowanie ustawień konfiguracyjnych systemu w zakresie rozwiązań obszaru rozliczeń i płatności;
- Monitorowanie i utrzymanie elementów obszaru rozliczeń i płatności;
- Analizowanie przyczyn, rozwiązywanie incydentów i problemów zgłaszanych do systemu centralnego w obszarze rozliczeń i płatności;
- Optymalizowanie procesów biznesowych rozliczeń i płatności w kontekście automatyzacji przyjętych rozwiązań finansowych;
- Wytwarzanie oraz uzupełnianie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem, utrzymaniem i rozwojem rozwiązań finansowych w obszarze rozliczeń i płatności w ramach Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Optymalizowanie procesów obsługi bankowej, współpracowanie z bankiem obsługującym Krajowy System Poboru Opłat;
- Przygotowywanie i implementowanie procesów, procedur i instrukcji roboczych w zakresie wykorzystania informatycznych rozwiązań finansowych w obszarze rozliczeń i płatności;
- Uczestniczenie w komisjach przetargowych w celu prawidłowej realizacji postępowań będących w merytorycznym zakresie wydziału. Współpracowanie, negocjowanie z wykonawcami umów w zakresie realizowanych przetargów/zapytań ofertowych/umów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze administrowania i utrzymania informatycznych systemów związanych z rozliczeniem transakcji
- Język obcy: angielski na poziomie komunikatywnym
- Znajomość systemów informatycznych rozliczeń kartowych
- Znajomość produktu Microsoft Dynamics
- Znajomość narzędzi rozliczeniowych służących do rozliczeń transakcji oraz do wystawiania not obciążeniowych
- Znajomość systemów CRM
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Umiejętność myślenia analitycznego, umiejętność rozwiązywanie problemów, umiejętność współpracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub techniczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z systemem elektronicznego poboru opłat lub analizą biznesową;
- Język obcy: angielski na poziomie dobrym
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość Ustawy o drogach publicznych
- Znajomość Ustawy o autostradach płatnych i KFD
- Znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych
- Znajomość Ustawy o autostradach płatnych i KFD
- Znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych
- Znajomość produktów Accenture (np. Toll Tool, Accenture Clearing Solutions)
- Znajomość produktów Telecomunication and E-Commerce Solutions (TECS) w zakresie platform rozliczeń kartowych
- Doświadczenie zawodowe w obszarze administrowania i utrzymania finansowych systemów transakcyjnych, opartych np. na systemie MS Dynamics
- Doświadczenie zawodowe w obszarze administrowania i utrzymania finansowego systemu transakcyjnego w Krajowym Systemie Poboru Opłat.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kat. B.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.122.2018.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjne.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 8619,66 zł (brutto) mnożnik: 4,6
Zapewniamy swoim pracownikom:
• stabilną i ciekawą pracę;
• regularnie wypłacane wynagrodzenie;
• dodatek stażowy od 5% do 20%;
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka);
• nagrody – w zależności od wyników pracy;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
• dofinansowanie do wypoczynku,
• dopłaty do działalności sportowo-rekreacyjnej;
• korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej
• możliwość udziału w aktywnościach sportowych (piłka nożna).
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.