Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 24498ARCHIWALNE z dnia 23.03.2018 r.
-
Oferty do
6
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
w Wydziale Kontroli Jednostek i Programów Pomocowych w Biurze Kontroli
Warszawa
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie kontroli jednostek podległych lub nadzorowanych oraz innych jednostek działających w sferze gospodarki rolnej, departamentów Ministerstwa, w celu ustalenia prawidłowości działania oraz stopnia wykonania zadań,
- przeprowadzanie kontroli przestrzegania procedur kontroli finansowej w jednostkach podległych lub nadzorowanych w ramach kontroli zarządczej, w celu ustalenia zgodności zakresu procedur z przepisami ustawy o finansach publicznych oraz ich stosowania przy wydatkowaniu środków publicznych,
- uczestniczenie w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inne departamenty, w celu zrealizowania programów kontroli przez przekazanie wiedzy i doświadczenia w zakresie czynności kontrolnych,
- uczestniczenie w przeprowadzaniu kontroli Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020, w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadań programów, wskazania mankamentów, ustalenia nieprawidłowości,
- sprawdzanie realizacji zaleceń pokontrolnych wydanych przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Dyrektora Generalnego, w celu ustalenia czy wyeliminowano wcześniej stwierdzone nieprawidłowości,
- przeprowadzanie analizy przedkontrolnej, przygotowywanie projektów programów kontroli, dokumentowanie ustaleń kontroli oraz sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych, w celu prawidłowego, pełnego i sprawnego zrealizowania zadań kontrolnych,
- prowadzenie i przekazywanie akt kontroli przez siebie prowadzonych oraz rozliczanie się z materiałów wykorzystywanych, zabezpieczonych lub pobranych protokołem pobrania w czasie kontroli, w celu właściwej archiwizacji zgromadzonych materiałów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- 3-letni staż pracy w jednostkach sektora finansowego,
- znajomość przepisów dotyczących Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów dotyczących kontroli w administracji rządowej,
- znajomość przepisów dotyczących wydatkowania środków publicznych,
- znajomość przepisów dotyczących ustawy o finansach publicznych,
- znajomość przepisów dotyczących ustawy o rachunkowości,
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy w jednostkach sektora finansowego,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.04.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15)
z dopiskiem: „oferta pracy – główny specjalista w K”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy
lub umiejętności (który odbędzie się, jeżeli liczba ofert pracy spełniających wymagania formalne przekroczy 10) i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.