Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 23456ARCHIWALNE z dnia 06.03.2018 r.

  • Oferty do
    20

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: obsługi finansowo-księgowej

w Wydziale Finansowym Departamentu Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Zagrożenie korupcją. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin. Elastyczne godziny pracy. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie i dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowych i w zakresie zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym oraz terminów płatności i realizacji wydatków również w zakresie projektu pn. e-doręczenia oraz Portal.gov.pl.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dokumentów memoriałowych, sporządzanie polecenia przelewów.
  • Nadzór nad gospodarowaniem środkami budżetowymi i wykonaniem planu finansowego oraz realizacją harmonogramu zasileń – zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.
  • Analiza na koniec każdego miesiąca prawidłowości księgowań na kontach analitycznych według podziałek klasyfikacji budżetowej i innych wymaganych kryteriów z zapisami na kontach przeciwstawnych w celu uzgodnienia ksiąg i przekazania informacji do prawidłowego sporządzenia miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych.
  • Prowadzenie księgowej ewidencji zaangażowania wniosków, umów oraz wykonania planu finansowego w ramach powierzonego zakresu i wnioskowanie o ewentualne wprowadzenie zmian w planie finansowym.
  • Udział w pracach związanych ze sprawozdaniami budżetowymi miesięcznymi, kwartalnymi i rocznymi oraz opracowuje informację o stanie zobowiązań i należności (Rb-N i Rb-Z). Analiza i opracowywanie informacji do sprawozdań z wykonania budżetu w układzie zadaniowym BZ 1 w zakresie dysponenta trzeciego stopnia.
  • Opiniowanie, pod kątem finansowym, projektów umów, wniosków i innych dokumentów przekazywanych do akceptacji Głównego Księgowego lub kierownictwa Departamentu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w komórce finansowej administracji publicznej
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej
  • Praktyczna umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych
  • Znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Zorientowanie na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu finansów publicznych, rachunkowości

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:

    Pod adresem:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „Główny specjalista ds. obsługi finansowo-księgowej/MC/DBiF/WZP/”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3542

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Marta Szynalska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 06.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×