Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 23051ARCHIWALNE z dnia 27.02.2018 r.
-
Oferty do
9
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
ds. logistyki i dystrybucji pośredniej
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Definiowanie, przygotowanie i nadzorowanie realizacji strategii, dotyczącej logistyki urządzeń pokładowych, funkcjonujących w Krajowym Systemie Poboru Opłat i dystrybucji pośredniej (relacje z dostawcami kart flotowych);
- Uczestnictwo w procesach, związanych z przejęciem Krajowego Systemu Poboru Opłat w obszarze obsługi Użytkownika (urządzenia pokładowe i baza wiedzy w zakresie logistyki i dystrybucji pośredniej);
- Uczestnictwo w komisjach przetargowych w celu prawidłowej realizacji postępowań, będących w merytorycznym zakresie pracownika. Współpracuje, negocjuje z wykonawcami umów w zakresie realizowanych przetargów/zapytań ofertowych/umów;
- Współpraca z wykonawcami, pozostałymi komórkami oraz innymi organami krajowymi i zagranicznymi w zakresie przygotowania, rozwoju i tworzenia rozwiązań w zakresie logistyki urządzeń pokładowych i dystrybucji pośredniej urządzeń, funkcjonujących w Krajowym Systemie Poboru Opłat;
- Świadczenie pomocy przy kierowaniu pracami wykonawców wyłonionych w przetargu w zakresie logistyki urządzeń pokładowych i dystrybucji pośredniej;
- Przygotowanie i implementacja procesów, procedur i instrukcji roboczych w zakresie logistyki urządzeń pokładowych i dystrybucji pośredniej;
- Udział w zbieraniu wymagań w zakresie rozwoju logistyki urządzeń pokładowych i dystrybucji pośredniej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w zakresie logistyki, dystrybucji lub zarządzania dostawcami
- Wiedza w zakresie procesów logistycznych, dystrybucji, ich analiz i optymalizacji;
- Wiedza z zakresu procesów obsługi Użytkownika;
- Znajomość ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
- Znajomość ustawy o autostradach płatnych i KFD;
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych;
- Znajomość pakietu MS Office,
- Myślenie analityczne, samodzielność, dążenie do osiągania rezultatów, orientacja na klienta, współpraca w zespole, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, organizacja pracy własnej, rozwiązywanie konfliktów, komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w obszarze związanym z systemem elektronicznego poboru opłat
- Język obcy: dobra znajomość języka angielskiego;
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami;
- Doświadczenie w organizacji i prowadzeniu szkoleń w zakresie logistyki lub dystrybucji pośredniej;
- Znajomość aplikacji w zakresie zarządzania relacjami z Klientem/Użytkownikiem.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.03.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.57.2018.0308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.) W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922) jest: Główny Inspektor Transportu Drogowego.