Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 21942ARCHIWALNE z dnia 08.02.2018 r.
-
Oferty do
21
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: ds. planowania i rozliczania dotacji
w Wydziale Planowania i Rozliczania Dotacji, Departament Ochrony Zabytków (zastępstwo za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej)
Warszawa
ul. Ksawerów 13
MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 15/17
00-071 WARSZAWA
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Rejestruje wnioski o udzielenie dotacji, weryfikuje wnioski pod względem formalnym oraz dokonuje oceny organizacyjnej wniosków i ich zgodności ze strategicznymi celami Priorytetu Ochrona Zabytków.
- Przygotowuje i prowadzi proces realizacji zadania: analiza formalna i merytoryczna dokumentów składanych przez beneficjentów w celu zawarcia umowy o dotację, przygotowanie projektów umów o udzielenie dotacji, przygotowanie wniosków o wypłatę środków z budżetu MKIDN, przygotowywanie projektów zmian w zawartych umowach, przekazywanie bieżących informacji i wyjaśnień w celu prawidłowej realizacji zadania w ramach umowy o dotację.
- Prowadzi procedurę rozliczenia umowy o dotację: ocena poprawności formalnej dokumentacji rozliczeniowej, przygotowuje karty rozliczenia zadania, przekazywanie bieżących informacji i wyjaśnień w celu prawidłowego rozliczenia realizacji zadania w ramach umowy o dotację.ę
- Aktualizuje dane w elektronicznym Systemie Zarządzania Programani Ministra (SZPON) w zakresie przypisanych województw (w tym rejestruje wnioski, rejestruje dane związane z ich oceną, dane dotyczące realizacji i rozliczenia finansowanych zadań).
- Prowadzi dokumentację związaną z udzielaniem dotacji w celu udzielania wyjaśnień oraz przekazywania wszelkich informacji w sprawach związanych z wnioskami, przyznawanymi dotacjami, zaawansowaniem ich realizacji oraz rozliczaniem.
- Uczestniczy w kontrolach zlecanych przez Dyrektora Departamentu w celu sprawdzenia prawidłowości wydatkowania środków publicznych pochodzących z dotacji Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego przeznaczonych na finasowanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych w obiektach zabytkowych. Sporządza protokoły pokontrolne.
- W przypadku potrzeby urzędu prowadzi wykłady i szkolenia w zakresie zasad udzielania dotacji oraz zasad i kryteriów sporządzania dokumentacji wniosku o dotację.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe profilowe w zakresie związanym z ochroną zabytków (archeologia, architektura, historia sztuki, ochrona dóbr kultury, konserwatorstwo i zabytkoznawstwo, konserwacja i restauracja dzieł sztuki) lub administracją lub finansami
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji lub instytucji kultury
- Wiedza specjalistyczna z zakresu ochrony zabytków, prawa budowlanego, finasów publicznych, ustawy o służbie cywilnej.
- Kompetencje: rzetelność, zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, umiejętność współpracy, kreatywność, pozytywne podejście do klienta, skuteczna komunikacja, zarządzanie zasobami.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Szkolenie z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, prawa administracyjnego, ochrony zabytków.
- Wiedza z zakresu historii sztuki, historii architektury i budownictwa.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz osobowy zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego: www.mkidn.gov.pl
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia dokumentów potwierdzających szkolenia z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych, prawa administracyjnego, ochrony zabytków.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Biuro Podawcze
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
Dodatkowe informacje można uzyskać: rekrutacja@mkidn.gov.pl, tel. 42 10 284
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 - 16.00). Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Dokumenty można dostarczyć osobiście do Biura Podawczego lub wysłać pocztą. W ofercie należy podać adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska. Dokumenty złożone w ramach naboru nie będą zwracane.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie www.mkidn.gov.pl
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.