Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 21768ARCHIWALNE z dnia 03.02.2018 r.

  • Oferty do
    20

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: administracji aplikacji

Wydział Projektowania Systemów Informatycznych i Wdrożeń, Biuro Informatyki i Łączności



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

ZAKRES ZADAŃ

  • Analizowanie procesów biznesowych w kontekście wykorzystania rozwiązań związanych z administrowaniem i monitorowaniem aplikacji CRM, DP, OBU, WEB oraz systemu centralnego w ramach Krajowego Systemu Poboru Opłat;
  • Wykonywanie prac administracyjnych związanych z wykorzystaniem rozwiązań związanych z administrowaniem i monitorowaniem aplikacji CRM, DP, OBU, WEB oraz systemu centralnego w zakresie realizacji przejęcia przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego Krajowego Systemu Poboru Opłat;
  • Uczestniczenie w procesach związanych z przejęciem przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego Krajowego Systemu Poboru Opłat w przedmiotowym zakresie;
  • Wytwarzanie oraz uzupełnianie dokumentacji administracyjnej związanej z funkcjonowaniem, utrzymaniem i rozwojem rozwiązań związanych z administrowaniem i monitorowaniem aplikacji CRM, DP, OBU, WEB oraz systemu centralnego w ramach Krajowego Systemu Poboru Opłat;
  • Uczestniczenie w komisjach przetargowych w zakresie wsparcia merytorycznego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne lub techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji aplikacjami
  • Znajomość technik testowania oprogramowania
  • Znajomość metod i narzędzi administrowania aplikacjami i bazami danych SQL/Oracle
  • Znajomość systemów operacyjnych klasy Unix/Linux/HP-UX
  • Znajomość HP OpenView, Microsoft Windows Server, Active Directory, Exchange Server, Internet Information Services, SQL Servers DBMS, Oracle RDBMS
  • Znajomość systemów informatycznych typu CRM
  • Znajomość metodologii ITIL
  • Język obcy: znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)
  • Myślenie analityczne, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, współpraca w zespole, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z systemem elektronicznego poboru opłat lub administracji aplikacjami typu CRM
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Język obcy: znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa

    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.44.2018.1134.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania . Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacia@gitd. gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
•   weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
•   weryfikacja wiedzy,
•   rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 8 994,43 zł (brutto) mnożnik: 4.800

Swoim pracownikom zapewniamy:
•   stabilną i ciekawą pracę;
•   dodatek stażowy od 5% do 20%;
•   dodatkowe wynagrodzenie roczne;
•   nagrody uznaniowe;
•   możliwość rozwoju zawodowego;
•   wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
•   dofinansowanie do wypoczynku,
•   dopłaty do działalności sportowo-rekreacyjnej;
•   korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922, z późn. zm) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.



Liczba odwiedzin: 3246

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Sanojca

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 03.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×