Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 20307ARCHIWALNE z dnia 06.01.2018 r.
-
Oferty do
19
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: aplikacji WEB.
Wydział Projektowania Systemów Informatycznych i Wdrożeń, Biuro Informatyki i Łączności.
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Analiza procesów biznesowych w kontekście wykorzystania rozwiązań WEB oraz aplikacji mobilnych w ramach Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Wykonywanie prac administracyjnych związanych z rozwiązaniami WEB oraz aplikacjami mobilnymi w zakresie realizacji przejęcia przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Uczestniczenie w procesach związanych z przejęciem przez Głównego Inspektora Transportu Drogowego Krajowego Systemu Poboru Opłat w przedmiotowym zakresie;
- Wytwarzanie oraz uzupełnianie dokumentacji administracyjnej związanej z funkcjonowaniem, utrzymaniem i rozwojem rozwiązań WEB oraz aplikacji mobilnych w ramach Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Uczestniczenie w komisjach przetargowych w zakresie wsparcia merytorycznego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub techniczne.
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji aplikacjami webowymi.
- Praktyczna znajomość systemu Joomla na poziomie administracyjnym w zastosowaniu komercyjnym;
- Praktyczna znajomość administrowania serwerem Apache;
- Praktyczna znajomość administracji bazami danych MySQL;
- Praktyczna znajomość HTML, JavaScript, CSS, XML;
- Znajomość serwerów IIS;
- Język obcy: znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1);
- Myślenie analityczne, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, współpraca w zespole, komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z systemem elektronicznego poboru opłat.
- Znajomość systemów klasy CRM;
- Znajomość języka PHP;
- Znajomość baz danych Oracle oraz MS SQL Server;
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Język obcy: znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2).
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.13.2018.308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania . Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacia@gitd. gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 8 994,43 zł (brutto) mnożnik: 4.800
Swoim pracownikom zapewniamy:
• stabilną i ciekawą pracę;
• dodatek stażowy od 5% do 20%;
• dodatkowe wynagrodzenie roczne;
• nagrody uznaniowe;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
• dofinansowanie do wypoczynku,
• dopłaty do działalności sportowo-rekreacyjnej;
• korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922, z późn. zm) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.