Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 20196ARCHIWALNE z dnia 04.01.2018 r.
-
Oferty do
16
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: zarządzania kryzysowego
w Zespole do Spraw Obronnych i Zarządzania Kryzysowego Departamentu Cyberbezpieczeństwa
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań w zakresie właściwości Ministra Cyfryzacji, dotyczących zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i ochrony infrastruktury krytycznej, w szczególności dotyczących współpracy z właściwymi podmiotami administracji publicznej w tym zakresie;
- prowadzenie, w zakresie właściwości Ministra, spraw związanych z tworzeniem i aktualizowaniem Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego, Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa narodowego, a także Narodowego Planu Ochrony Infrastruktury Krytycznej;
- opracowywanie Planu zarządzania kryzysowego Ministra Cyfryzacji;
- przygotowywanie analiz, opinii, wniosków, propozycji rozwiązań systemowych oraz innych niezbędnych dokumentów na potrzeby Kierownictwa resortu i Zespołu Zarządzania Kryzysowego MC w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i ochrony infrastruktury krytycznej. Realizacja zadań związanych z obsługą Zespołu Zarzadzania Kryzysowego MC;
- analiza i opiniowanie projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów dotyczących zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i ochrony infrastruktury krytycznej;
- udział w planowaniu, organizowaniu i przeprowadzaniu ćwiczeń międzynarodowych i krajowych dotyczących problematyki zarządzania kryzysowego i planowania cywilnego;
- opiniowanie oraz uzgadnianie planów działań przedsiębiorców telekomunikacyjnych w celu realizacji zadania wynikającego z ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne;
- udział w opracowywaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych z zakresu zarządzania kryzysowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie o profilu administracja lub zarządzanie i organizacja
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze zarządzania kryzysowego
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym wraz z aktami wykonawczymi;
- znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej;
- znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej;
- znajomość ustawy o stanie wyjątkowym;
- wiedza z zakresu funkcjonowania administracji;
- wiedza z zakresu funkcjonowania UE i NATO;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- zorientowanie na osiągnięcie celów;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, „NATO Confidencial” i „Confidencial UE” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku bezpieczeństwo narodowe lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: w jednostce administracji publicznej realizującej zadania z zakresu obronności lub bezpieczeństwa narodowego
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Główny specjalista /ZOiZK/DC/MC ”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.