Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 18287ARCHIWALNE z dnia 21.11.2017 r.

  • Oferty do
    1

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: ds. skarg i analiz

w Wydziale Analiz i Współpracy Międzynarodowej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Pawińskiego 17/21,

WARUNKI PRACY

1) praca biurowa, 2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej, 3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin, 4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka i skaner. Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Miejsce pracy znajduje się na drugim piętrze. Praca wymaga przemieszczania po budynku w celu wykonywania zleconych zadań.

ZAKRES ZADAŃ

  • Rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, zapytania i interpelacje z zakresu zaopatrzenia emerytalnego kierowane przez obywateli, organy państwowe, rzecznika prasowego, posłów i senatorów oraz prowadzenie rejestru skarg i wniosków
  • Analizowanie obowiązujących przepisów oraz zmian w tych przepisach i opracowywanie projektów pism wyjaśnień i interpretacji a także wzorów druków, formularzy i decyzji dla pracowników wydziałów ustalania świadczeń
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania kierowane z wydziałów ustalania świadczeń w sprawach szczególnie skomplikowanych; nadzorowanie procesu załatwiania tych spraw poprzez udzielanie instruktażu i merytorycznych wyjaśnień w celu zapewnienia jednolitej praktyki w stosowaniu przepisów emerytalno-rentowych przez pracowników tych wydziałów oraz ujednolicenia procedur w tym zakresie
  • Analizowanie prawidłowości postępowań będących przedmiotem skarg, a w przypadku skarg zasadnych przygotowywanie projektów pism do wydziałów ustalania świadczeń wskazujących propozycje naprawienia powstałych nieprawidłowości; w sprawach pilnych wydawanie decyzji
  • Analizowanie przepisów emerytalno-rentowych i inicjowanie propozycji zmian w tych przepisach, celem wyeliminowania wątpliwości interpretacyjnych a także opiniowanie otrzymywanych od Zespołu Radców Prawnych projektów aktów prawnych pozostających we właściwości Wydziału AM
  • Przygotowywanie projektów opracowań i analiz z zakresu zaopatrzenia emerytalnego dla potrzeb kierownictwa Zakładu, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz innych instytucji i organów, a także projektów opinii dla Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawach świadczeń w drodze wyjątku
  • Przygotowywanie informacji o aktualnym stanie prawnym w celu zamieszczenia ich na stronie internetowej Zakładu
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma przesyłane przez domniemanych świadczeniobiorców Zakładu, w szczególności udzielanie wyjaśnień w sprawach emerytalno-rentowych osobom ubiegającym się o przyznanie świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 6 lat w administracji
  • Umiejętność argumentowania i przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Umiejętność analitycznego myślenia i biegłego redagowania pism
  • Znajomość przepisów prawnych w szczególności z zakresu: zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji (….), ustawy o emeryturach i rentach z FUS, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • Umiejętność interpretacji przepisów oraz ich stosowania w praktyce
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku/specjalności prawnicze, administracyjne lub humanistyczne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenie przy przygotowywaniu projektów odpowiedzi na skargi
  • Znajomość orzeczeń sądowych w zakresie przepisów emerytalno-rentowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach nieprzewidywal-nych i stresowych
  • Umiejętność obsługi baz danych aktów prawnych
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie aplikacji MS Office, w szczególności programów Word i Excel

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.12.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić nr ogłoszenia z BIP KPRM.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSWiA > Dokumenty do pobrania
http://bip.zer.msw.gov.pl/bze/praca-w-zer-mswia/dokumenty-do-pobrania/5123,Oswiadczenie-kandydata.html

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów
wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY"). Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- weryfikacja merytoryczna,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl lub 22-60-28-470



Liczba odwiedzin: 3856

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie

Udostępnił: Beata Rutkowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjny - Kadry

Wprowadzono: 21.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×