Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 18186ARCHIWALNE z dnia 17.11.2017 r.
-
Oferty do
29
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: wsparcia realizacji projektów
w Wydziale Usług Cyfrowych Departamentu Rozwoju Usług cyfrowych i Otwartości Danych
Warszawa
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie lub zlecanie badań, ekspertyz, analiz, ocen i sporządzanie na ich podstawie rekomendacji mających na celu dokonanie niezbędnych zmian w PO PC lub jego otoczeniu,
- prowadzenie bieżących działań związanych z obsługą i utrzymaniem usług, w tym kontrolowanie sprawności działania procesów operacyjnych dla wdrożonych usług,
- tworzenie i modyfikacja specyfikacji wymagań poszczególnych usług na podstawie analiz możliwości rynkowych oraz identyfikacji potrzeb odbiorców na potrzeby przygotowania projektów „Budowa i wdrożenie Portalu RP” – część transakcyjna oraz „Uproszczenie i Elektronizacja Procedur Administracyjnych dla Obywateli i Przedsiębiorców”,
- wsparcie product managera w realizacji badań e-usług,
- przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów z UE,
- monitorowanie opinii obywateli o usługach, przygotowywanie wniosków usprawnienia procesów,
- opracowywanie planu zamówień publicznych oraz przygotowywanie dokumentacji do przeprowadzenia postępowań przetargowych,
- realizacja zadań związanych z planem wydatków dotyczących budowy i rozwoju usług cyfrowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe z obszaru zarządzania lub ekonomii lub finansów
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji publicznej
- znajomość zagadnień z zakresu zlecenia badań opinii
- umiejętność analizy i interpretowania danych statystycznych
- znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz Prawo Zamówień Publicznych
- znajomość systemu realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa
- umiejętność skutecznego komunikowania się
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność współpracy w zespole
- zorientowanie na osiągnięcie celu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w zakresie wdrażania funduszy unijnych
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„główny specjalista /WUC/DRUCiOD/MC ”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.