Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17436ARCHIWALNE z dnia 01.11.2017 r.
-
Oferty do
11
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: administracji stronami internetowymi i intranetową oraz mediami społecznościowymi; obsługi graficznej i fotograficznej
W Wydziale Komunikacji Internetowej, Departament Komunikacji Społecznej
Warszawa
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Batorego 5
02-591 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Redagowanie i administrowanie stronami internetowymi i intranetową MSWiA oraz portalami społecznościowymi MSWiA.
- Obsługa graficzna Departamentu Komunikacji Społecznej oraz tworzenie na potrzeby Departamentu grafiki komputerowej, projektowanie szaty graficznej opracowań Departamentu oraz bieżąca obsługa techniczna i zapewnienie serwisu fotograficznego oraz obsługi video konferencji/briefingów i innych wydarzeń.
- Przygotowywanie relacji ze spotkań, konferencji, wydarzeń z udziałem członków Kierownictwa MSW oraz przekazywanie do wiadomości opinii publicznej informacji w tym zakresie poprzez komunikaty na stronie internetowej MSWiA oraz portalach społecznościowych MSWiA.
- Monitoring mediów elektronicznych i prasy pod kątem najistotniejszych wydarzeń związanych z działaniami resortu spraw wewnętrznych.
- Nadzór nad zawartością merytoryczną stron internetowych i intranetowej MSWiA.
- Współpraca przy działaniach promocyjnych.
- Wypracowywanie nowych/lepszych rozwiązań w aspekcie rozwoju portali i serwisów internetowych MSWiA.
- Przygotowywanie na potrzeby, Dyrektora Departamentu Komunikacji Społecznej, Szefa Gabinetu Politycznego i Rzecznika Prasowego analiz tematycznych z zakresu bieżących wydarzeń społeczno-politycznych i działań resortu spraw wewnętrznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi graficznej/tworzenia grafiki i/lub obsługi fotograficznej;
- Znajomość ustawy Prawo prasowe; ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Znajomość organizacji i funkcjonowania urzędu; Znajomość struktury administracji publicznej;
- Znajomość specyfiki mediów społecznościowych i specyfiki Internetu;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Umiejętność redagowania krótkich tekstów informacyjnych;
- Umiejętność robienia zdjęć;
- Umiejętność obsługi programów graficznych i wideo (np. Avid Studio, Adobe Photoshop);
- Umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się;
- Umiejętność myślenia analitycznego;
- Kreatywność
- Orientacja na klienta;
- Umiejętność organizacji pracy oraz zorientowanie na osiąganie celów, gotowość do doskonalenia zawodowego, rzetelność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe w zakresie dziennikarstwa, marketingu, reklamy lub wykształcenie podyplomowe w tym zakresie;
- 18 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze PR lub dziennikarstwa;
- Znajomość ustawy o prawie autorskich i prawach pokrewnych;
- Biegła umiejętność obsługi programów graficznych i wideo (np. Avid Studio, Adobe Photoshop);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
- Posiadanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenie wyższego;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe - 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej oraz 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi graficznej/tworzenia grafiki i/lub obsługi fotograficznej;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenie wyższego w zakresie dziennikarstwa, marketingu, reklamy lub wykształcenia podyplomowego w tym zakresie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe – 18 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze PR lub dziennikarstwa;
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
MSWiA Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. S. Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DKS/WKI główny specjalista
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie
w godz. 8.15-16.15
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
Praca pisemna;
rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem znajomości języka angielskiego.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Po zakończeniu naboru oferty osób nieujętych w protokole naboru zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.mswia.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 60-154-78 lub (22)60-144-05