Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 17042ARCHIWALNE z dnia 24.10.2017 r.
-
Oferty do
3
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: informatyki
w Zespole Informatyki w Biurze Budżetu i Administracji
Warszawa
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Administrowanie serwerami Urzędu oraz nadzór nad pracą infrastruktury sieciowej w celu prawidłowej i nieprzerwanej pracy
- Współpraca i analiza potrzeb w zakresie budowy i modyfikacji systemów informatycznych Urzędu oraz zabezpieczeń sieci informatycznej UOKiK w celu zapewnienia jak najwyższego bezpieczeństwa
- Nadzór nad mechanizmami zwiększającymi bezpieczeństwo sieci oraz analiza zagrożeń pojawiąjących się w sieci teleinformatycznej
- Projektowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności pracy serwerów i sieci komputerowej UOKiK
- Analizowanie, planowanie i opracowywanie rozwiązań w przygotowaniach zakupów nowego sprzętu i oprogramowania
- Analizowanie i konfiguracja urządzeń sieciowych i reguł zabezpieczających sieć przed atakami
- Współpraca z firmami zewnętrznymi oraz planowanie harmonogramów i wdrażania nowych systemów w celu ich planowego i terminowego działania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie systemów operacyjnych, sieci komputerowych, baz danych oraz aplikacji desktopowych
- Wiedza specjalistyczna i doskonalenie zawodowe w zakresie znajomości: systemów operacyjnych (Windows 2012, 2008, 2003; Linux; AD; DNS; DHCP); zagadnień sieciowych i konfiguracji urządzeń typu UTM oraz reguł firewallowych; programów biurowych (MS-Office)
- Posiadanie kompetencji: skuteczna komunikacja
- Posiadanie kompetencji: umiejętność współpracy
- Posiadanie kompetencji: zorientowanie na osiąganie celów
- Posiadanie kompetencji: rzetelność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku informatyka, elektronika lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w konfiguracji i administracji sieciami komputerowymi
- Wiedza specjalistyczna i doskonalenie zawodowe w zakresie znajomości sieci SAN i obsługi macierzy dyskowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Przeszkolenie w zakresie Lotus Notes
- Posiadanie kompetencji: kreatywność
- Posiadanie kompetencji: podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- Posiadanie kompetencji: umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie kompetencji: umiejętność analitycznego myślenia
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
lub składać w Kancelarii UOKiK (wejście od centrum konferencyjnego Urzędu) z dopiskiem "BBA-4-GS"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na pleć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści podanej w ogłoszeniu, z oryginalnym podpisem własnoręcznym kandydata, opatrzone datą (list motywacyjny i oświadczenia).
3. Wzory oświadczeń do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php .
Weryfikacja wymagań formalnych będzie się odbywała na podstawie dokumentów aplikacyjnych, i w związku z tym podkreślamy, że kompletnie złożona aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4. Planowane etapy naboru: sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
5. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.
6. Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
7. Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo.
8. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 4 miesięcy od zakończenia naboru.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 55 60 247.