Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 15928ARCHIWALNE z dnia 28.09.2017 r.

  • Oferty do
    9

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: kontroli i audytu

w Biurze Dyrektora Generalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2 D
02-517 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań ● praca biurowa w siedzibie urzędu ● wyjazdy służbowe ● wyjścia służbowe poza urząd ● użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner) Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: ● wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością: brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową. ● brak windy ● stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku ● pomieszczenia sanitarne na I piętrze nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością (pomieszczenie dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami) ● stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie rocznych planów i sprawozdań kontroli dotyczących działalności kontrolnej realizowanej przez poszczególne komórki organizacyjne urzędu
  • Opiniowanie przygotowywanych przez komórki organizacyjne programów kontroli oraz projektów wystąpień pokontrolnych w zakresie zgodności z przepisami ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • Przygotowywanie stanowisk kierownika komórki do spraw kontroli wobec wniesionych zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych
  • Monitorowanie realizacji wystąpień pokontrolnych prowadzonych w trybie ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz przygotowywanie zbiorczych informacji dla kierownictwa w tym zakresie
  • Koordynacja spraw z zakresu kontroli zewnętrznych prowadzonych w Naczelnej Dyrekcji, w tym prowadzenie książki kontroli, monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych
  • Prowadzenie spraw związanych z kontrolą wewnętrzną i audytem w Naczelnej Dyrekcji
  • Wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w urzędzie oraz w podległych archiwach państwowych
  • Koordynacja spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej w urzędzie oraz zamieszczanie, na wniosek innych komórek organizacyjnych, informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Naczelnej Dyrekcji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w jednostce sektora finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie przepisów dotyczących kontroli zarządczej i audytu wewnetrznego
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie audytu wewnętrznego oeaz informacji o pracy i wynikach tego audytu
  • Znajomość komunikatu Ministra Finansów w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
  • Znajomość komunikatu Ministra Finansów w sprawie szczegółowych wytycznych dla sektora finansów publicznych w sprawie planowania i zarządzania ryzykiem
  • Znajomość komunikatu Ministra Finansów w sprawie szczegółowych wytycznych w zakresie samooceny kontroli zarządczej dla jednostek sektora finansów publicznych
  • Znajomość standardów kontroli w administracji rządowej;
  • Wysoki poziom komunikatywności
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w komórce związanej z działalnością kontrolną, kontrolą wewnętrzną, kontrolą zarządczą oraz/lub audytem wewnętrznym
  • Znajomość komunikatu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie szczegółowych wytycznych w zakresie kontroli zarządczej dla działu administracji rządowej – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
    ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
    - z dopiskiem „Nabór kontrola”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

●   proces naboru składa się z III etapów;
etap I – analiza złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II - pisemny sprawdzian wiedzy,
etap III – rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku
●   zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby z niepełnosprawnością
●   NDAP jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
●   kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem
●   oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
●   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56-54-624



Liczba odwiedzin: 3897

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor generalny

Jednostka organizacyjna: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Marlena Podsiadły

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkoleń

Wprowadzono: 28.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×