Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 14382ARCHIWALNE z dnia 21.08.2017 r.
-
Oferty do
4
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: obsługi parlamentarno-rządowej
w Wydziale Parlamentarno-Rządowym Biura Ministra
Warszawa
Warszawa ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizacja obowiązków informacyjnych Ministra, w tym obsługa interpelacji i zapytań poselskich, oświadczeń senatorów, odpowiedzi na wystąpienia (dezaprobaty, opinie) komisji sejmowych i senackich oraz innych naczelnych i centralnych organów administracji rządowej
- prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego w tym przede wszystkim koordynowanie udziału przedstawicieli Ministra w pracach nad projektami aktów normatywnych oraz innych dokumentów rządowych
- prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego w zakresie konsultacji wewnątrzresortowych w Ministerstwie, w tym uzgadnianie i konsultowanie projektów aktów normatywnych lub założeń do projektów aktów normatywnych oraz innych dokumentów rządowych z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, organami i instytucjami
- obsługiwanie korespondencji i dokumentacji w obszarze zadań wykonywanych przez członków Kierownictwa MGMiŻŚ
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie preferowane na kierunku prawo lub administracja lub politologia
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w realizacji zadań związanych z obsługą spraw prawno-organizacyjnych
- znajomość procesu legislacyjnego
- znajomość Regulaminu Sejmu RP, Senatu RP
- znajomość ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora
- znajomość ustawy o współpracy Rady Ministrów z Sejmem i Senatem w sprawach związanych z członkostwem Polski w UE
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (w szczególności MS Word)
- organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- współpraca
- otwartość na zmiany
- komunikacja
- myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok przy obsłudze procesu legislacyjnego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z obsługą spraw prawno-organizacyjnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego przy obsłudze procesu legislacyjnego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.09.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BM-1/17
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583-88-49.