Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Ogłoszenie o naborze nr 12140ARCHIWALNE z dnia 20.06.2017 r.

  • Oferty do
    26

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

w Biurze Dyrektora Generalnego (BDG) w Zespole ds. Centralnego Zasobu Danych (CZD)



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:  stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,  możliwe reprezentowanie urzędu na zewnątrz,  możliwe wyjazdy służbowe z wykorzystaniem środków transportu publicznego i samochodów służbowych,  wykonywanie zadań pod presją czasu,  praca w zespole,  bezpośredni i telefoniczny kontakt z pracownikami Urzędu bądź petentami,  podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,  większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych). Miejsce i otoczenie organizacyjnotechniczne stanowiska pracy:  praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, wykonywane zadania wiążą się również z opracowywaniem dokumentów, umieszczeniem oraz układaniem ich na regałach i w szafach. Praca wymaga szczególnej koncentracji i samodzielności.  praca w budynku wielopiętrowym,  budynek jest wyposażony w windy,  budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na drzwi z samozamykaczami oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi od pomieszczeń biurowych,  pomieszczenia higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze,  w przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego albo z samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,  praca w pokojach wieloosobowych, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,  w trakcie wykonywania obowiązków wymagane jest poruszanie się po różnych poziomach budynku biurowego,  brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • monitorowanie wiarygodności i aktualności danych zawartych w CZD w zakresie realizowanych kontraktów, prowadzonych postępowań przetargowych, przygotowywanej dokumentacji projektowej, dróg oddanych do eksploatacji,
  • administrowanie CZD, dla wybranych elementów, głównie konfiguracja danych dla listy odcinki i modułu realizacji oraz zarządzania uprawnieniami dla modułu przygotowania, planowania, przetargów, nadzorów i realizacji,
  • przygotowywanie stanowiska i sporządzanie zestawień danych, w celu udzielania odpowiedzi na zapytania instytucji zewnętrznych (m.in. NIK, Ministerstwa, GUS, CBA, Policja, Instytucje Unijne) oraz innych komórek organizacyjnych GDDKiA, w oparciu o dane gromadzone w systemie informatycznym Centralnym Zasobie Danych,
  • opracowywanie materiałów informacyjnych n/t stanu przygotowania i realizacji inwestycji drogowych, w tym projektów przewidzianych do współfinansowania ze środków unijnych w ramach POIiŚ na potrzeby Kierownictwa GDDKiA i BDG,
  • prowadzenie rejestru dokumentów Zespołu ds. CZD,
  • przygotowywanie wyjaśnień i instrukcji opisujących działanie CZD oraz zgłaszanie Wykonawcy CZD błędów w działaniu systemu i wyjaśnianie z Wykonawcą problematycznych kwestii dotyczących CZD,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata
  • znajomość procesu inwestycyjnego w warunkach polskich oraz przepisów Pzp
  • dobra znajomość pakietu MS OFFICE
  • dobra znajomość programu SharePoint 2013
  • zaawansowana znajomość programu MS Excel
  • umiejętność przeprowadzania analizy bazy danych,
  • umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
  • komunikatywność, dokładność i precyzyjność,
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizowania i wnioskowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne,
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy przy prowadzeniu projektów informatycznych i/lub praca przy bazach danych
  • podstawowa znajomość ustaw: prawo budowlane, w zakresie dotyczącym budowy dróg, ustawa o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych, ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o ochronie danych osobowych,
  • przeszkolenie w zakresie; raportowania, administracji i bieżącej obsługi WPI; SharePoint 2013; obsługi Makr w Ms Excel,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i planowania,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    Ul. Wronia 53
    00-874 (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym BDG 1)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacja o metodach naboru:
- test wiedzy w przypadku dużej ilości ofert spełniających wymagania formalne
- rozmowy kwalifikacyjna,
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dane osobowe kandydatów/kandydatek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wronia 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
(wraz z adresem e-mail)

W przypadku braku możliwości skontaktowania się z kandydatem telefonicznie informacja o wyznaczonym terminie naboru zostanie wysłana na adres e-mail.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22-375-88-58



Liczba odwiedzin: 3030

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Izabela Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 20.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×