Komenda Główna Policji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 11569ARCHIWALNE z dnia 01.06.2017 r.

  • Oferty do
    12

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

w Zespole ds. Usług Sieciowych Wydziału Technicznego Wsparcia Systemu Powiadamiania Ratunkowego Biura Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

ul. Olszewska 6, 02-793 Warszawa

Adres urzędu:

Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, - zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - naturalne i sztuczne oświetlenie, - wymuszona pozycja ciała, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - brak windy w budynku, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • uczestniczenie w pracach planistycznych w zakresie dotyczącym wydatków oraz dochodów budżetowych w Policji,
  • udział w sporządzaniu analiz i planu finansowego na poziomie Policji oraz na poziomie poszczególnych dysponentów środków budżetowych w zakresie wydatków rzeczowych, pozapłacowych świadczeń pieniężnych oraz wydatków majątkowych,
  • uczestniczenie w koordynowaniu zadań związanych z gospodarką materiałową,
  • koordynowanie w Wydziale obsługi finansowej związanej z weryfikacją faktur dotyczących opłat będących we właściwości merytorycznej Wydziału ponoszonych przez jednostki Policji na terenie kraju,
  • koordynowanie w wydziale prac związanych z realizacją projektów inwestycyjnych, modernizacyjnych oraz zakupowych sprzętu, wyposażenia i materiałów z zakresu teleinformatyki,
  • przygotowywanie wniosków o uruchomienie rezerwy celowej budżetu państwa,
  • dokonywanie okresowych analiz w zakresie planu zamówień publicznych, realizacji przedsięwzięć ujętych w planach rzeczowo-finansowym i finansowym oraz zamówień publicznych,
  • uczestniczenie w opracowaniu planu finansowo-rzeczowego BŁiI KGP.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub zarządzanie,
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 5 lat doświadczenia w pracy w komórkach finansowo-księgowych,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • przeszkolenie w zakresie MS Office Excel na poziomie średniozaawansowanym,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych,
  • umiejętność gospodarowania składnikami majątku,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność rozwiązywana problemów,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 4 lata doświadczenia w pracy w jednostkach administracji publicznej,
  • szkolenia z zakresu ekonomii,
  • przeszkolenie w zakresie Systemu Wspomagania Obsługi Policji, systemów finansowo-księgowych, systemów ewidencyjnych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie szkolenia i przeszkolenia.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Główna Policji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej
    Wydział Rozwoju Zasobów Ludzkich
    ul. Puławska 148/150
    02-514 UP Warszawa 12
    z dopiskiem w liście motywacyjnym „główny specjalista 4/BŁiI-ZUS/BKGP 11/17”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Decyduje data stempla pocztowego.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 3,000 kwoty bazowej

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.



Liczba odwiedzin: 2774

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Policji w Warszawie

Udostępnił: Joanna Wasilewska-Pieniążek

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Obsługi Prawnej

Wprowadzono: 01.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×