Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 11139ARCHIWALNE z dnia 19.05.2017 r.
-
Oferty do
30
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: administracyjnych, eksploatacji i obsługi kancelaryjnej
w Wydziale Administracyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązków dot. ochrony mienia, zaopatrzenia, usług pocztowych, porządkowych i utrzymania nieruchomości w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
- Współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w przygotowywaniu dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w tym sporządzanie wniosków oraz udział w pracach komisji przetargowych
- Sporządzanie projektów pism i odpowiedzi do innych jednostek administracji publicznej, kontrahentów oraz komórek organizacyjnych wewnątrz NDAP
- Dozór i współpraca z kontrahentami NDAP, realizującymi na rzecz NDAP usługi
- Prowadzenie dokumentacji w związku z realizacją umów na dostawy i usługi, w tym jej porządkowanie
- Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i utrzymaniem w należytym stanie użytkowym pomieszczeń oraz sprzętów i urządzeń
- Współpraca z komórką właściwą ds. finansowo-księgowych w zakresie przygotowywania dowodów księgowych do zatwierdzenia, przygotowywania projektów planów finansowych oraz przygotowywania projektów sprawozdań
- Wsparcie pracowników Wydziału w prowadzeniu ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych, wartosci niematerialnych i prawnych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: 3 lata na podobnym stanowisku w jednostce sektora finansów publicznych
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Znajomość zasad udzielania zamówień publicznych przez JSFP
- znajomość zasad ponoszenia wydatków przez JSFP
- Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego formułowania wniosków
- Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne
- Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
- Przeszkolenie z zakresu przepisów dot. inwestycji i prowadzenia prac budowlanych w świetle Prawa Zamówień Publicznych
- Przeszkolenie z zakresu administrowania nieruchomościami
- Doświadczenie w pracy z użyciem takich narzędzi informatycznych jak systemy wspomagające elektroniczny obieg dokumentów
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
- z dopiskiem „Nabór WA”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Proces naboru składa się z III etapów:
etap I – analiza złożonych dokumentów pod katem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II – pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu,
etap III – rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku.
• Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem.
• Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
• Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby z niepełnosprawnością.
• NDAP jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56-54-624.