Ministerstwo Finansów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 10453ARCHIWALNE z dnia 22.04.2017 r.
-
Oferty do
4
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: koordynacji planowania strategicznego i kontroli zarządczej
w Wieloosobowym Stanowisku Pracy do Spraw Planowania Strategicznego i Kontroli Zarządczej, Biuro Zarządzania Programami i Kontroli Wewnętrznej
Warszawa
Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Koordynowanie działań z zakresu kontroli zarządczej w działach administracji rządowej: budżet, finanse publiczne, instytucje finansowe, w tym bieżące monitorowanie oraz przygotowywanie okresowych raportów z tego zakresu.
- Sporządzanie analiz, sprawozdań i rekomendacji w zakresie kontroli zarządczej.
- Koordynowanie działań z zakresu planowania strategicznego Ministra Rozwoju i Finansów oraz ich monitorowanie.
- Gromadzenie i analiza informacji świadczących o stanie kontroli zarządczej (wyniki audytów, kontroli wewnętrznych, artykułów prasowych, skarg i wniosków itp.) w zakresie, w jakim zawierają informacje o funkcjonowaniu kontroli zarządczej.
- Sporządzanie dla Kierownictwa okresowych raportów z zakresu funkcjonowania mechanizmów kontroli zarządczej.
- Przygotowywanie i koordynowanie wdrożenia rozwiązań z zakresu kontroli zarządczej, w szczególności zarządzania ryzykiem oraz monitorowanie przestrzegania procedur, instrukcji i innych dokumentów, w tym obszarze przez jednostki w działach administracji rządowej: budżet, finanse publiczne, instytucje finansowe.
- Koordynowanie działań związanych z przygotowywaniem projektu planu działalności Ministra Rozwoju i Finansów dla działów administracji rządowej: budżet, finanse publiczne, instytucje finansowe na następny rok, a także rocznych planów jednostek oraz sprawozdania z ich realizacji.
- Monitorowanie realizacji zadań przez jednostki w działach administracji rządowej: budżet, finanse publiczne, instytucje finansowe.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze kontroli zarządczej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie literatury przedmiotu
- Znajomość standardów kontroli zarządczej i wytycznych w zakresie planowania działalności i zarządzania ryzykiem
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność skutecznego komunikowania się
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (pakiet MS Office, Lex, przeglądarka internetowa)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze przygotowywania i monitorowania strategii
- Studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami lub kontroli zarządczej
- Przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami, kontroli, audytu wewnętrznego, określania celów i definiowania wskaźników ich realizacji
- Znajomość standardów z zakresu zarządzania ryzykiem (np. ISO 31000)
- Znajomość standardów zarządzania projektami
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2017/024/BZK
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.