Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 10211ARCHIWALNE z dnia 13.04.2017 r.
-
Oferty do
26
kwietnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: rozwoju bazy analiz systemowych i wdrożeniowych
w Departamencie Analiz i Strategii
Warszawa
Ministerstwo Zdrowia ul. Długa 5 Warszawa
Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynacja pracy zespołu analityków i informatyków w zakresie opracowywania danych do umieszczenia w zewnętrznej bazie analiz oraz funkcjonalności tej bazy, w ramach projektu „Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych”,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami w zakresie opracowania koncepcji rozbudowy bazy analiz i jej wdrażania,
- opracowanie dokumentacji przetargowej i konkursowej na wybór wykonawców usługi rozbudowy bazy analiz,
- współpraca w zakresie szaty graficznej bazy analiz i dbałość o zapewnienie identyfikacji wizualnej bazy analiz, zgodnie z wytycznymi UE oraz standardami Ministerstwa Zdrowia,
- bieżący monitoring realizacji działań związanych z udostępnianiem wiedzy i rozbudową bazy analiz.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- znajomość zasad budowy stron internetowych i redagowania tekstów publikowanych na portalach edukacyjnych,
- znajomość podstawowych pojęć związanych z e-learningiem i zarządzaniem wiedzą,
- znajomość zasad i technik interaktywnej wizualizacji dużych zbiorów danych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej,
- komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: doświadczenie we wdrażaniu systemów udostępniania lub zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach sektora prywatnego/ jednostkach administracji publicznej, doświadczenie we współpracy z dostawcami usług udostępniania lub zarządzania wiedzą, doświadczenie w pracy z użytkownikami systemów udostępniania lub zarządzania wiedzą, doświadczenie w tworzeniu systemów udostępniania lub zarządzania wiedzą, doświadczenie zawodowe lub współpraca przy projektach unijnych,
- znajomość tematyki map potrzeb zdrowotnych,
- podstawowa znajomość języka JavaScript,
- umiejętność kodowania w programie R,
- znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych i praktyczna umiejętność jej stosowania
- znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFS na lata 2014 – 2020,
- znajomość wytycznych w zakresie oznaczeń projektów unijnych, w szczególności POWER.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.04.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,
ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa
z dopiskiem: „główny specjalista ds. rozwoju bazy analiz systemowych i wdrożeniowych w Departamencie Analiz i Strategii – poz. 1838”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:
www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania
określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie
na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie
pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
ZATRUDNIENIE PRZEWIDZIANE JEST NA CZAS TRWANIA PROJEKTU UNIJNEGO „Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój”, Z UWZGLĘDNIENIEM PRZEPISÓW USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
• w Departamencie Analiz i Strategii (22) 63 49 841,
• w Biurze Kadr (22) 63 49 276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.