Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 42000ARCHIWALNE z dnia 01.02.2019 r.
-
Oferty do
6
lutego
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
audytor wewnętrzny
Zespół ds. Audytu Wewnętrznego
Warszawa
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie i przeprowadzanie zadań zapewniających w oparciu o obowiązujące przepisy, procedury oraz międzynarodowe standardy profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego,
- realizowanie czynności doradczych z zakresu działania Komendy Stołecznej Policji,
- uczestniczenie w planowaniu oraz przygotowaniu sprawozdań z realizacji zadań komórki audytu wewnętrznego w Komendzie Stołecznej Policji,
- monitorowanie realizacji zaleceń wynikających ze sprawozdania z audytu, w tym przeprowadzanie czynności sprawdzających,
- uczestniczenie w identyfikacji i analizie ryzyka w zakresie działania Komendy Stołecznej Policji,
- uczestniczenie w sporządzaniu okresowych informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego oraz sprawozdań z realizacji planu audytu wewnętrznego,
- uczestniczenie w opracowywaniu i aktualizowaniu Karty Audytu Wewnętrznego oraz Podręcznika Procedur Audytu Wewnętrznego w Komendzie Stołecznej Policji,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze audytu lub kontroli
- posiadanie kwalifikacji zawodowych do zajmowania stanowiska, określonych w ustawie o finansach publicznych,
- bardzo dobra znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz przepisów wykonawczych, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020,
- umiejętność: pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, interpretowania i stosowania przepisów prawa, formułowania wniosków i opinii, argumentowania, obsługi komputera (pakiet MS Office), pracy w zespole,
- asertywność, komunikatywność,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w przeprowadzaniu audytu wewnętrznego lub kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych
- ukończone studia podyplomowe,
- przeszkolenie w zakresie audytu wewnętrznego.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji do zajmowania stanowiska, określonych w ustawie o finansach publicznych
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonych studiów podyplomowych,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z przeszkolenia w zakresie audytu wewnętrznego.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.02.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy ZAW-1/II/19”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ksp.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Stołeczna Policji
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
UWAGA! UMOWA NA CZAS OKREŚLONY - ZASTĘPSTWO.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 2.2000 kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.