Archiwum Główne Akt Dawnych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 69055ARCHIWALNE z dnia 23.09.2020 r.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

archiwista

w Oddziale V



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

00-263 Warszawa, ul. Długa 7

WARUNKI PRACY

- praca biurowa i fizyczna w siedzibie urzędu, - kontakt z kurzem archiwalnym i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt, - stres związany z obsługą klientów zewnętrznych, - praca przy sztucznym oświetleniu (w magazynach archiwalnych), - użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka), - stanowisko zlokalizowane jest na parterze urzędu, - magazyny oddziału znajdują się w piwnicach, - konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami (budynek 2 piętrowy), - budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową, - brak podjazdów i wind w budynku, - pomieszczenia sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie, ewidencjonowanie, meliorowanie księgozbioru bibliotecznego,
  • udostepnianie księgozbioru bibliotecznego pracownikom archiwum i innym użytkownikom,
  • wprowadzanie danych do informatycznych systemów bibliotecznych,
  • uzupełnianie księgozbioru (nabytki), uczestnictwo w Komisji Bibliotecznej AGAD,
  • przygotowanie i realizacja wypożyczeń zewnętrznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie policealne o kierunku humanistycznym
  • doświadczenie zawodowe: na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacji werbalnej,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • znajmość informatycznych systemów bibliotecznych,
  • znajomość ustawy archiwalnej i przepisów bibliotecznych,
  • ogólna wiedza o zasobie Archiwum.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe humanistyczne ze specjalnością bibliotekoznawstwo
  • doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej
  • znajomość języka rosyjskiego na poziomie umożliwiającym komunikację werbalną,
  • umiejetność pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Główne Akt Dawnych ul. Długa 7, 00-263 Warszawa

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2962,60 zł
- Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2020
- Proces naboru składa się z III etapów:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych
określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II - pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza
wskazana w ogłoszeniu,
etap III-rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie
i wiedza wymagana na tym stanowisku.
- Wymagane oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
- Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/ni o terminie
postępowania związanego z naborem e-mailem lub telefonicznie.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w
siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego).
- Dokumentów nie odsyłamy.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 22 831-54-91 do 93 wew. 427.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4682

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Główne Akt Dawnych w Warszawie

Udostępnił: Barbara Kuśmierek

Komórka organizacyjna: Dział kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 23.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×