Archiwum Główne Akt Dawnych w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 40117ARCHIWALNE z dnia 28.12.2018 r.

  • Oferty do
    18

    stycznia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

archiwista

w Oddziale V



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

00-263 Warszawa, ul. Długa 7

WARUNKI PRACY

- praca biurowa i fizyczna w siedzibie urzędu, - kontakt z kurzem archiwalnym i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt, - stres związany z obsługą klientów zewnętrznych, - praca przy sztucznym oświetleniu (w magazynach archiwalnych), - użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka), - stanowisko zlokalizowane jest na I piętrze urzędu, - magazyny oddziału znajdują się w piwnicach, - konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami (budynek 2 piętrowy), - budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową, - brak podjazdów i wind w budynku, - pomieszczenia sanitarne nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

ZAKRES ZADAŃ

  • udostępnianie materiałów archiwalnych i obsługa użytkowników w Parcowni Archiwum,
  • realizowanie i ewidencjonowanie wypożyczeń na zewnątrz (mikrofilmy),
  • ewidencjonowanie i opracowywanie mikrofilmów i skanów z zasobu Archiwum oraz poloników z archiwów zagranicznych,
  • udzielanie pisemnych informacji o zasobie archiwalnym i jego udostępnianiu,
  • prowadzenie archiwum zakładowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie policealne o kierunku humanistycznym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacji werbalnej,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office,
  • znajomość ustawy archiwalnej i przepisów archiwalnych w zakresie wykonywanych zadań,
  • znajomość zasobu Archiwum,
  • łatwość komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe humanistyczne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • znajomość języka rosyjskiego na poziomie umożliwiającym komunikację werbalną,
  • umiejetność pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Główne Akt Dawnych ul. Długa 7, 00-263 Warszawa

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Archiwum Głównego Akt Dawnych ul. Długa 7, 00-263 Warszawa
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: sekretariat@agad.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Archiwum Główne Akt Dawnych
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2800 zł
- Przewidywany termin zatrudnienia: 11 lutego 2019 r.
- Proces naboru składa się z III etapów:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych
określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II - pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza
wskazana w ogłoszeniu,
etap III-rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie
i wiedza wymagana na tym stanowisku.
- List motywacyjny i wymagane oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
- Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/ni o terminie
postępowania związanego z naborem e-mailem lub telefonicznie.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w
siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego).
- Dokumentów nie odsyłamy.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 22 831-54-91 do 93 wew. 427.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 5547

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Główne Akt Dawnych w Warszawie

Udostępnił: Barbara Kuśmierek

Komórka organizacyjna: Dział kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 28.12.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×