Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu

Ogłoszenie o naborze nr 28857ARCHIWALNE z dnia 14.06.2018 r.

  • Oferty do
    20

    czerwca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: organizacyjno - kadrowych w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

KP PSP w Szydłowcu



Miejsce wykonywania pracy:

Szydłowiec

Adres urzędu:

ul. Strażacka 3
26-500 Szydłowiec

WARUNKI PRACY

praca biurowa w siedzibie urzędu, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, pomieszczenia ciepłe, jasne (oświetlone naturalnie i sztucznie), praca w pomieszczeniach na II piętrze w budynku brak jest windy, korytarze szerokie brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, wyjazdy służbowe

ZAKRES ZADAŃ

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta
  • opracowanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego
  • prowadzenie archiwum Komendy i spraw związanych z archiwizacja dokumentów
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy i służby, urlopów, zwolnień lekarskich
  • sporządzanie list płac

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracyjnym lub ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • umiejętność biegłej obsługi komputera
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość prawa pracy
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • odbycie kursu archiwalnego I stopnia
  • komunikatywność, dokładność, umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • zaświadczenie ukończenia kursu archiwisty I stopnia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa PSP w Szydłowcu
    ul. Strażacka 3
    26-500 Szydłowiec

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa PSP w Szydłowcu ul. Strażacka 3 26-500 Szydłowiec
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa PSP w Szydłowcu ul. Strażacka 3 26-500 Szydłowiec
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- przewidywany okres zatrudnienia: sierpień 2018-lipiec 2019
- oferty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem " oferta zatrudnienia w służbie cywilnej"
- oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane
- oświadczenia muszą być opatrzone data i własnoręcznym podpisem
- lista kandydatów spełniająca wymogi formalne oraz informacja o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru zostanie zamieszczona w dniu 21.06.2018 na stronie internetowej Komendy



Liczba odwiedzin: 2767

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu

Udostępnił: Anna Bednarek

Komórka organizacyjna: organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 14.06.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×