Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
Ogłoszenie o naborze nr 11424ARCHIWALNE z dnia 27.05.2017 r.
-
Oferty do
16
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik kancelarii tajnej
do spraw: ochrony informacji niejawnych
w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Sochaczew
Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych.
- Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji niejawnej, a także odbieranie przesyłek z poczty specjalnej dla wszystkich komórek organizacyjnych Komendy.
- Zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii oraz przeprowadzanie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych kancelarii.
- Prowadzenie dokumentacji kancelarii tajnej w tym m.in.: dzienników i urządzeń ewidencyjno-rejestrowych.
- Opiniowanie materiałów niejawnych w przedmiocie udostępnienia; udostępnianie i wydawanie materiałów osobom/instytucjom na zasadach określonych w ustawie o OIN.
- Informowanie pełnomocnika ds. OIN o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów.
- Dokonywanie zmian/zniesienia klauzul tajności na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy administracyjnej/ biurowej
- znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych i postępowania administracyjnego,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
- samodzielność,
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW,
- dyspozycyjność,
- umiejętność współpracy,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
ul. Warszawska 23
96-500 Sochaczew
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.
Wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.
Szczegółowych informacji dot. naboru udziela Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Sochaczewie - tel. (46) 8637227