Komenda Miejska Policji w Siedlcach

Ogłoszenie o naborze nr 10545ARCHIWALNE z dnia 27.04.2017 r.

  • Oferty do
    5

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi finansowej

Zespół Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Siedlce

Adres urzędu:

Siedlce, ul. Starowiejska 66

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym w godz. 8-16. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Naturalne i sztuczne oświetlenie. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefonu, drukarki, kserokopiarki, faksu, niszczarki. Część budynku niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych z inwalidztwem narządu ruchu.

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizacja zagadnień z zakresu gospodarki finansowej związanej z naliczeniem i sporządzaniem list wypłat dodatkowych świadczeń i należności dla policjantów i pracowników Policji
  • Opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych za media
  • Przyjmowanie gotówki za mandaty w celu odprowadzenia na konto Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
  • Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • Sporządzanie faktur VAT obciążających innych użytkowników za wynajem pomieszczeń KMP w Siedlcach
  • Naliczanie równoważnika pieniężnego w zamian za posiłki profilaktyczne dla policjantów i pracowników Policji
  • Sporządzanie wykazów osob uprawnionych do otrzymywania środków higieny osobistej dla pracowników Policji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub w zakresie finansowym
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące na stanowisku administracyjno-biurowym
  • poświadczenie bezpieczeństwa

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.05.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Siedlcach
    ul. Starowiejska 66
    08-110 Siedlce

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,00 + dodatek stażowy do 20% (1873,84 zł + dod. stażowy)
Procedura kwalifikacyjna na w/w stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zatwierdzonym przez Komendanta Miejskiego Policji w Siedlcach dostępnym w BIP Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach. Informacje o przebiegu naboru będą umieszczane na stronie KMP w Siedlcach w zakładce BIP.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 25 6432663 lub 25 6432648



Liczba odwiedzin: 3120

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Siedlcach

Udostępnił: Agnieszka Paluszkiewicz

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 27.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×