Komenda Miejska Policji w Radomiu
Ogłoszenie o naborze nr 11182ARCHIWALNE z dnia 22.05.2017 r.
-
Oferty do
1
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: weryfikacji i wprowadzania danych do policyjnych baz danych
w Wydziale do walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu
Radom
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie Elektronicznego Rejestru Śledztw i Dochodzeń oraz Rejestru Odmów Wszczęcia i Czynności Sprawdzających dla poszczególnych wydziałów KMP Radom
- weryfikacja poprawności pod względem formalnym i merytorycznym formularzy KSIP przed ich wprowadzeniem do systemu,
- dokonywanie sprawdzeń w systemach policyjnych KSIP, Systemu Wyszukiwania Policji PESEL oraz Systemu Analitycznego
- wprowadzanie danych do sytemu KSIP,
- sporządzanie comiesięcznego biuletynu statystycznego dotyczącego wyników pracy jednostki za dany okres rozliczeniowy,
- weryfikacja postepowań zawieszonych w nadzorujących prokuraturach.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: staż pracy w administracji lub pracy biurowej
- znajomośc ustawy o Policji i aktów wykonawczych, przepisów dot. przetwarzania informacji przez Policję,
- umiejętność obsłgi komputera i systemów policyjnych,
- komunikatywność ,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność koordynowania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- bardzo dobra znajomośc obsługi komputera
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie testów pisemnych i rozmów kwalifikacyjnych na stronie
internetowej bip.radom.kmp.policja.gov.pl.w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Radomiu w zakładce "praca- służba cywilna - informacja o terminach testów i rozmów kwalifikacyjnych". Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Zachęcamy również osoby niepełnosprawne do składania aplikacji.
Informacja telefoniczna : 048 345-31-16