Komenda Miejska Policji w Radomiu
Ogłoszenie o naborze nr 7004ARCHIWALNE z dnia 03.01.2017 r.
-
Oferty do
8
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: sprawdzeń w systemach policyjnych i prowadzenia recepcji
w Wydziale Patrolowo-Interwencyjnym
Radom
Wydział Patrolowo-Interwencyjny
ul. Młodzianowska 24
26-600 Radom
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- dokonywanie sprawdzeń w bazach danych wykorzystywanych w Policji,
- przygotowywanie dziennych zestawień wydarzeń z Elektronicznej Książki Służby Dyżurnej zaistniałych na terenie miasta Radomia,
- prowadzenie rejestru wydawanych i przyjmowanych radiotelefonów nasobnych oraz mobilnych terminali ,
- prowadzenie książki dyspozytora,
- prowadzenie rejestru notatników służbowych policjantów oraz wydawanych i przyjmowanych kluczy do pomieszczeń służbowych,
- udzielanie informacji interesantom,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 6 miesięcy w danym obszarze lub administracji
- znajomość ustawy o Policji oraz aktów wykonawczych
- praca w zespole
- komunikatywność
- organizacja pracy własnej
- szybkośc działania
- biegła znajomośc obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowana oferta pracy jest umową na czas określony w celu zastępstwa.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie testów pisemnych i rozmów kwalifikacyjnych na stronie internetowej bip.radom.kmp.policja.gov.pl.w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Radomiu w zakładce "praca- służba cywilna - informacja o terminach testów i rozmów kwalifikacyjnych".
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Zachęcamy również osoby niepełnosprawne do składania aplikacji.
Informacja telefoniczna : 048 345-31-16