Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Ogłoszenie o naborze nr 58963ARCHIWALNE z dnia 20.12.2019 r.
-
Oferty do
31
grudnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: Windykacji
w Wydziale Finansów w Sekcji Wydatków Rzeczowych
Radom
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU ul. 11 – go Listopada 37/59 , 26-600 Radom
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem windykacji należności Skarbu Państwa z tytułu opłat za pobyt w PdOZ KPP/KMP garnizonu mazowieckiego (tj. prowadzenie ewidencji wezwań do zapłaty, wystawianie tytułów wykonawczych do właściwych US, wystawianie upomnień oraz prowadzenie ewidencji w powyższym zakresie, opracowywanie wniosków o wyjawienie majątku oraz pism)
- Kompletowanie wyciągów bankowych, opisywanie wpłat, odnotowywanie w ewidencji, podłączanie dokumentów stanowiących podstawę do dokonywania wpłat na rachunek bankowy KWP z siedzibą w Radomiu, uzgadnianie stanu zaległości z Sekcją Księgowości, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat oraz sporządzanie not odsetkowych
- Prowadzenie korespondencji z KPP/KMP garnizonu mazowieckiego, Urzędami Skarbowymi, komornikami, poborcami skarbowymi, Sądami, ZUS-em
- Wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem dokumentacji oraz opracowaniem wniosków o stwierdzenie przedawnienia należności z tytułu opłat PdOZ
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie liczby dłużników, rodzaju zaległości i podejmowanych działań związanych z egzekucją należności z tytułu opłat za pobyt w PdOZ KPP/KMP garnizonu mazowieckiego
- Opracowywanie i przygotowywanie pism, informacji i analiz dot. windykacji należności Skarbu Państwa z zakresu podejmowanych działań związanych z ich egzekucją dla kierownictwa KWP z siedzibą w Radomiu oraz KGP
- Przygotowywanie dokumentacji i informacji o stanie zaległości dłużników w sprawach związanych z ubieganiem się dłużników o rozłożenie na raty, umorzeniem lub odroczeniem płatności należności z tytułu opłat za pobyt w PdOZ KPP/KMP garnizonu mazowieckiego oraz w przypadku zgonu dłużnika
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym zawiadomień o obciązeniu kosztami egzekucyjnymi wierzyciela, wystawianie not
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w obszarze finansowym (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
- Znajomość ustaw: o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracj, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o finansach publicznych
- Umiejętności: obsługi pakietów biurowych MS Office, interpretacji przepisów, komunikowania się, współpracy i pracy zespołowej, organizacji pracy własnej, analizy lub syntezy, działania w sytuacji stresowych, rozwiązywania problemów wynikających z zajmowanego stanowiska
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie zakresów czynności w przypadku gdy z przedłożonych dokumentów (np. świadectw pracy) nie wynika rodzaj posiadanego doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP Mazowieckiej Policji - KWP zs. w Radomiu)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.12.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU Sekcja do spraw Doboru, Wydział Kadr i Szkolenia, ul. 11 – go Listopada 37/59, 26-600 Radom z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „Ogłoszenie w korpusie służby cywilnej nr 58963 ”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu, adres: ul. 11 Listopada 37/59, 26 600 Radom
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych: Zespół ds. Ochrony Informacji Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11go Listopada 37/59, 26 600 Radom, tel. miejski (048) 345 22-14, (048) 345 22-19, tel. do sekretariatu wydziału ds. OIN (048) 345 22-17, fax (048) 345 36-11, iod.kwp@ra.policja.gov.pl;
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: -
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Procedura kwalifikacyjna na ww. stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zatwierdzonym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. - W ww. biuletynie znajdują się również wzory wymaganych oświadczeń. - Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. - Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. - Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. - Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: /048/ 345-20-04, /048/ 345-28-18