Komenda Miejska Policji w Radomiu
Ogłoszenie o naborze nr 17660ARCHIWALNE z dnia 07.11.2017 r.
-
Oferty do
17
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: wprowadzania danych do policyjnych systemów informatycznych
w Wydziale Ruchu Drogowego
Radom
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wprowadzanie kart PRD 5/1 do systemu policyjnego KSIP,
- wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP rozstrzygnięć sądowych za wykroczenia i przestępstwa dokonane w ruchu drogowym na podstawie kart informacyjnych lub rozstrzygnięć sądowych,
- wprowadzanie do systemu KSIP aktualnych zakazów prowadzenia pojazdów mechanicznych przesyłanych przez Urząd Miejski w Radomiu i Starostwo Powiatowe w Radomiu
- wprowadzanie do systemu KSIP decyzji o egzaminach , przywróceniach, cofnięciach oraz zatrzymaniu uprawnień do kierowania pojazdami mechanicznymi
- wystawianie skierowań na badania psychologiczne dla sprawców wykroczeń drogowych ,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy pracy biurowej lub administracji
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- Organizacja pracy własnej, szybkość działania
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej na stronie internetowej bip.radom.kmp.policja.gov.pl.w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Radomiu w zakładce "praca- służba cywilna - informacja o terminach testów i rozmów kwalifikacyjnych".
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Zachęcamy również osoby niepełnosprawne do składania aplikacji.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.