Komenda Miejska Policji w Radomiu
Ogłoszenie o naborze nr 14546ARCHIWALNE z dnia 25.08.2017 r.
-
Oferty do
4
września
2017
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej
Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
Radom
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rejestrowanie w dziennikach korespondencyjnych i podawczych wydziału poczty wpływającej oraz wychodzącej,
- ewidencjonowanie, aktualizowanie oraz zapoznanie policjantów i pracowników wydziału z przepisami służbowymi, decyzjami komendantów Policji, resortowymi aktami prawnymi,
- obsługa systemu informatycznego SWOP i Poczta Specjalna,
- archiwizowanie wytworzonej dokumentacji,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji klub danym obszarze
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, grzeczność,
- organizacja pracy własnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Mnożnik do wynagrodzenia 1,1 co daje 2061,22
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej na stronie internetowej bip.radom.kmp.policja.gov.pl.w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Radomiu w zakładce "praca- służba cywilna - informacja o terminach testów i rozmów kwalifikacyjnych".
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Zachęcamy również osoby niepełnosprawne do składania aplikacji.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.