Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu
Ogłoszenie o naborze nr 2158ARCHIWALNE z dnia 02.08.2016 r.
-
Oferty do
17
sierpnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: OBSŁUGI KANCELARYJNO- BIUROWEJ
Zespołu Prezydialnego
Przasnysz
Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu ul. Świerkowa 5 06-300 Przasnysz
Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących ( dzienników korespondencyjnych) z jednostki oraz innych rejestrów i ewidencji dokumentów w obiegu wewnętrznym jednostki,
- - prowadzenie ewidencji i rejestrów, przygotowywanie do wysłania i wysyłanie korespondencji,
- -prowadzenie składnicy akt jednostki, poprzez gromadzenie, porządkowanie, udostępnianie,
- - przygotowanie do brakowania dokumentacji niearchiwalnej o czasowym znaczeniu praktycznym, której okres minął, zgodnie z przepisami dot. archiwizacjidokumentów,
- - prowadzenie nadzoru nad sekretariatami Wydziałów Komendy oraz sekretariatem podległego Komisariatu w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy i prawidłowo prowadzonej dokumentacji,
- - tworzenie, ewidencjonowanie, gromadzenie, aktualizowanie i udostępnianie obowiązujących aktów prawnych celem zapewnienia ich właściwego obiegu w jednostce,
- - kompletowanie i przedkładanie dokumentów do podpisu i dekretacji Komendanta i Zastępcy oraz przekazywanie dokumentów do realizacji zgodnie z dekretacją kierownictwa i za pokwitowaniem,
- - prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli jednostki oraz dokonywanie kontroli ich stanu w celu właściwej ich ewidencji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej lub pracy biurowej
- - znajomość zasad pracy kancelaryjnej,
- -znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów,
- - umiejętność biegłego pisania na komputerze,
- - obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- - obsługa kserokopiarki,
- - umiejętność pracy w zespole,
- -komunikatywność,
- -umiejętność organizacji pracy własnej,
- - umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów,
- - szybkość działania
- - znajomość Ustawy o Policji, ustawy o ochronie danych osobowych , ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli -
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- - kopie zaświadczeń ukończonych kursów i szkoleń,
- -kopie uprawnień,
- -oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za nieumyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PRZASNYSZU
UL.ŚWIERKOWA 5 06-300 PRZASNYSZ
Tel. kontaktowy 29 75 67 234
Z DOPISKIEM NA KOPERCIE I LIŚCIE MOTYWACYJNYM : " OGŁOSZENIE W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ NR 1"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
PROCEDURA KWALIFIKACYJNA NA W/W STANOWISKO PROWADZONA JEST ZGODNIE Z REGULAMINEM NABORU NA STANOWISKO W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ ZATWIERDZONYM PRZEZ KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W PRZASNYSZU DOSTĘPNYM W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNYCH KPP W PRZASNYSZU. W W/W BIULETYNIE ZNAJDUJĄ SIĘ RÓWNIEŻ WZORY WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ. NASZ URZĄD JEST PRACODAWCĄ RÓWNYCH SZANS I WSZYSTKIE APLIKACJE SĄ ROZWAŻANE Z RÓWNĄ UWAGĄ BEZ WZGLĘDU NA PŁEĆ, WIEK, NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ, RASĘ, NARODOWOŚĆ, PRZEKONANIA ETNICZNE, WYZNANIE, ORIENTACJĘ SEKSUALNĄ CZY TEŻ JAKĄKOLWIEK INNĄ CECHĘ PRAWNIE CHRONIONĄ.