Komenda Powiatowa Policji w Pruszkowie
Ogłoszenie o naborze nr 23059ARCHIWALNE z dnia 27.02.2018 r.
-
Oferty do
9
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: kadr i szkolenia
w Wydziale Ogólnym
Pruszków
Komenda Powiatowa Policji w Pruszkowie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sporządzanie i wydawanie decyzji administracyjnych w formie rozkazów personalnych,
- sporządzenie wniosków o wyróżnienie, awanse, zmianę uposażenia,
- sporządzanie rozkazów organizacyjnych jednostki,
- sporządzanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i resortowych, prowadzenie rejestru odznaczeń,
- sporządznie dokumentacji związanej z obsługą kadrową policjantów,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy
- bardzo dobra znajomość Ustawy o Policji
- bardzo dobra znajomość przepispów dotyczących postępowań administracyjnych
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność interpretowania przepisów i analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 8
05-800 Pruszków
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów /kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań jest nadesłanie w terminie wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane . Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu. Oferty niezakwalifikowane zostaną komisyjnie zniszczone.